Το 23% των καταναλωτών στις ΗΠΑ παραπλανήθηκε από τρίτους μεταπωλητές ταξιδιών στο τηλέφωνο ή στο διαδίκτυο. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Αμερικανικής Ένωσης Ξενοδοχείων και Καταλυμάτων (AHLA).
Και σε χρήματα αυτό μεταφράζεται σε 5,7 δις δολάρια σε δόλιες και παραπλανητικές συναλλαγές κράτησης ξενοδοχείων μόνο για το 2018.
Η AHLA και το Δίκτυο Παρακολούθησης Απάτης AARP αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για να βοηθήσουν τους καταναλωτές και ιδιαίτερα αυτούς στην ηλικία 50+, να αποφύγουν να πέσουν θύματα απάτης. Και συμβουλεύουν:
Συμβουλές για να αποφύγετε τις ταξιδιωτικές απάτες
Κάντε κράτηση στον επίσημο ιστότοπο ενός ξενοδοχείου ή χρησιμοποιήστε έναν αξιόπιστο πόρο τρίτου μέρους.
- Ελέγξτε προσεκτικά τη διεύθυνση URL ενός ιστοτόπου ταξιδιού. Οι ιστότοποι απάτης ενδέχεται να χρησιμοποιούν τεχνάσματα “πλαστογράφησης τομέα” όπως ένα επιπλέον γράμμα στη διεύθυνση.
- Καλέστε το ξενοδοχείο για να επιβεβαιώσετε μετά την κράτηση σε έναν ιστότοπο τρίτου μέρους. Εάν δεν έχουν αρχείο της κράτησης σας, αυτό μπορεί να σημάνει ένα πρόβλημα.
- Μείνετε ενημερωμένοι για τις τακτικές πίεσης (π.χ. “Μόνο 2 δωμάτια αριστερά, κάντε κράτηση τώρα!”). Οι ιστότοποι τρίτων δεν έχουν πρόσβαση στο απόθεμα ενός ξενοδοχείου.