
Η Korean Air παρουσίασε την ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση των αεροσκαφών της και την εταιρική ταυτότητα, η οποία θα υιοθετηθεί σε όλη την αεροπορική εταιρεία καθώς συγχωνεύεται με την Asiana Airlines, τον Νοτιοκορεάτη ανταγωνιστή της, δημιουργώντας μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες στην Ασία.
Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Νότιας Κορέας ολοκλήρωσε τον Δεκέμβριο την εξαγορά του 66,6% της Asiana, έναντι 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η Asiana θα λειτουργεί ως θυγατρική για έως και δύο χρόνια, πριν ενσωματωθεί πλήρως υπό το όνομα και την εταιρική ταυτότητα της Korean Air.
Τα αεροσκάφη της Korean Air θα φέρουν πλέον τη λέξη “Korean” αντί για “Korean Air” σε μεγαλύτερη, εκσυγχρονισμένη και απλοποιημένη γραμματοσειρά σε σκούρο μπλε χρώμα, ενώ το επάνω μισό της ατράκτου θα είναι βαμμένο σε ανοιχτό μπλε με νέο μεταλλικό εφέ.
“Το ανανεωμένο λογότυπο ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις μινιμαλιστικού branding παγκοσμίως, ενώ διατηρεί την ιδιαίτερη ταυτότητα της αεροπορικής εταιρείας”, δήλωσε η εταιρεία.
Από το 1984, τα αεροσκάφη της Korean Air είχαν χαρακτηριστικά μπλε και λευκά χρώματα, με ουρές διακοσμημένες με το στυλιζαρισμένο taeguk, το παραδοσιακό μπλε και κόκκινο σύμβολο της Κορέας για την αρμονία μεταξύ αντίθετων δυνάμεων, το οποίο χρησιμοποιείται και στη σημαία της χώρας.
Ο νέος σχεδιασμός της ουράς παρουσίασε ένα απλοποιημένο taeguk μόνο σε σκούρο μπλε.
Το πρώτο αεροσκάφος με τη νέα εμφάνιση είναι ένα Boeing 787-10 που παραδόθηκε στην Korean Air πέρυσι. Η Korean Air, ιδρυτικό μέλος της συμμαχίας αεροπορικών εταιρειών SkyTeam, ιδρύθηκε το 1969 όταν η κρατική Korean Air Lines εξαγοράστηκε από τον νοτιοκορεατικό όμιλο Hanjin Kal. Η εξαγορά της Asiana έσωσε την αεροπορική εταιρεία, η οποία αντιμετώπιζε οικονομικές δυσκολίες ακόμη και πριν από τη μείωση της ζήτησης για ταξίδια λόγω της πανδημίας COVID-19.