Η Lastminute.com πρόκειται να προσφέρει κίνητρα στους παραθεριστές προκειμένου να ενισχύσει τον εμβολιασμό για τον Covid-19.
Πρόκειται για την πρώτη ταξιδιωτική εταιρεία που συμμετείχε σε μια εθνική προσπάθεια με επικεφαλής τη βρετανική κυβέρνηση. Στόχος της είναι να αυξήσει τον αριθμό των νεότερων καταναλωτών που εμβολιάζονται κατά του ιού.
Ειδικότερα, προσφέρει στους πελάτες άνω των 18 ετών δωροεπιταγή 30 λιρών για διακοπές στο εξωτερικό. Αυτό γίνεται όταν κλείσουν τον εμβολιασμό τους μέσω της lastminute.com.
«Γνωρίζουμε ότι αυτό το καλοκαίρι ήταν δύσκολο για όλους, οπότε είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με το πρόγραμμα εμβολιασμού για τους νέους. Από την έναρξη της πανδημίας δεσμευτήκαμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να ταξιδεύουν με ασφάλεια και τα προγράμματα εμβολιασμού είχαν μεγάλο αντίκτυπο σε αυτό – ειδικά στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο πρωτοστατεί στον αριθμό των πλήρως εμβολιασμένων ανθρώπων».
Αυτό δήλωσε ο Andrea Bertoli, διευθύνων σύμβουλος, lastminute.com Group.
Η εταιρεία ελπίζει ότι το κίνητρο θα μπορούσε επίσης να ωθήσει τους πελάτες να κλείσουν «αυθόρμητες» καθυστερημένες προσφορές για αυτό το καλοκαίρι μετά την πρόσφατη ενημέρωση των φανών από την κυβέρνηση.
Σχεδόν το 70% του πληθυσμού του Ηνωμένου Βασιλείου έχει πλέον εμβολιαστεί πλήρως κατά του Covid.