Ο LGBTQ Τουρισμός έχει σημειώσει σημαντική αύξηση τα τελευταία χρόνια και οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για περαιτέρω ανάπτυξη του, που βασίζεται σε κοινωνικούς και οικονομικούς λόγους.

Στην παγκόσμια έκθεση για τον Τουρισμό LGBTQ από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (UNWTO) και την IGLTA, αναγνωρίζεται ότι οι ομοφυλόφιλοι, ταξιδεύουν πιο συχνά και μάλιστα παρουσιάζει υψηλότερες από τις μέσες δαπάνες.

Οι εκτιμήσεις είναι ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε περισσότερους προορισμούς και επιχειρήσεις που θα υποστηρίξουν τον τουρισμό LGBTQ – ιδιαίτερα σε μέρη που δεν έχουν παραδοσιακά συνδεθεί με την αγορά.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν πολλά να κερδίσουν από την αγορά LGBTQ ή πολλά να χάσουν.
Η εχθρότητα προς τα άτομα LGBTQ προκαλεί ζημιά στην φήμη μιας χώρας – και όχι μόνο από τους ταξιδιώτες LGBTQ, αλλά και από άλλους ταξιδιώτες open mind.

Σε έκθεση του UNWTO περιγράφονται οι τάσεις και οι δράσεις μάρκετινγκ που στοχεύουν σε αυτήν την αγορά. Το μάρκετινγκ έχει να κάνει με καλές πρακτικές σχετικά με τους ανθρώπινους πόρους και την εταιρική κοινωνική ευθύνη που σχετίζονται με την LGBTQ κοινότητα ταξιδιωτών. Κι σε αυτό οι πράκτορες πρέπει να επικεντρώσουν καθώς και να γίνουν μέλη της IGLTA.

Η IGLTA θα δώσει στην επιχείρηση σας ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο σημάδι υποστήριξης καθώς και τα εργαλεία για να διεισδύσουν στην αγορά αυτή.

Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της Virgin Holidays “η σεξουαλικότητα έχει μεγάλη επίδραση στον προορισμό που ταξιδεύουν οι Βρετανοί ενήλικες LGBTQ, με τα δύο τρίτα (63%) να αρνούνται να επισκεφθούν μέρη με αρνητική στάση απέναντι στην κοινότητα των ομοφυλόφιλων.

Ταξιδιωτικές τάσεις για LGBTQ ταξίδια

  • Αναζητούν φιλόδοξα και περιπετειώδη ταξίδια. Αυτό οφείλεται εν μέρει στην ευρύτερη παγκόσμια τάση, αλλά και στην ευρύτερη αποδοχή τους και προσβασιμότητα σε προορισμούς.
  • Αν και η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για τους περισσότερους LGBTQ ταξιδιώτες, ορισμένοι τολμούν και ταξιδεύουν σε προορισμούς που δεν είναι αποδεκτοί…πιέζοντας τα όρια τους.
  • Ο γάμος ιδίου φύλου είναι η μεγάλη είδηση ​​για τον τουρισμό και σημαντικό κομμάτι από τα “αξιομνημόνευτα ταξίδια μιας ζωής”, αφού ταξιδεύουν σε προορισμούς για να ενωθούν με τα αιώνια δεσμά του γάμου ή για honeymoon. Σύμφωνα με μια έκθεση της Community Marketing Inc., το 80% των ζευγαριών στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής κάνει πολλά ταξίδια ακόμα και 12 μήνες μετά τη γαμήλια τελετή τους.
  • Η τεχνολογία άλλαξε και το ταξίδι LGBTQ και έχει μεγάλη επίδραση στην επιλογή του προορισμού. Η τεχνολογία έχει φέρει αλλαγές ακόμα και στις στάσεις απέναντι στους ανθρώπους και τα θέματα LGBTQ, ενώ έχει ανοίξει νέους προορισμούς και εμπειρίες για ομοφυλόφιλους ταξιδιώτες.