Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η άνοδος της απομακρυσμένης εργασίας και των digital nomads προσφέρει ευκαιρίες σε μικρότερες πόλεις να ενισχύσουν τις τοπικές οικονομίες τους
Όπως υπογραμμίζει το LinkedIn οι προορισμοί μπορούν να προσελκύσουν ψηφιακούς νομάδες και να αξιοποιήσουν το ενδιαφέρον τους για μοναδικές εμπειρίες. Μπορούν να παρέχουν σημαντική ώθηση στον τουρισμό χρησιμοποιώντας στοχευμένες και καθηλωτικές στρατηγικές διαφήμισης βίντεο.
Σύμφωνα με τον Δείκτη Εμπιστοσύνης Εργατικού Δυναμικού του LinkedIn, η εξ αποστάσεως εργασία έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα.
- Το 28% εργάζεται εξ αποστάσεως.
- Το 18% ασχολείται με υβριδικές εργασίες.
- Το 50% εργάζεται ακόμη επί τόπου.
Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τα δεδομένα από τον Νοέμβριο του 2022, όπου η πλειονότητα των επαγγελματιών εργαζόταν επί τόπου.
Η στροφή έχει δημιουργήσει ευκαιρίες για τις αγροτικές και τις μικρές πόλεις, καθώς έχουν βιώσει μια εισροή νέων επαγγελματιών που συμβάλλουν στις τοπικές οικονομίες.
Τα ξενοδοχεία στα οποία διαμένουν οι ψηφιακοί νομάδες επωφελούνται από τους αυξημένους προϋπολογισμούς των γραφείων συνεδρίων και επισκεπτών, ενώ ανεξάρτητες επιχειρήσεις επωφελούνται από αυτό το νέο τμήμα πελατών, ενισχύοντας τα κέρδη τους.
Γιατί οι ψηφιακοί νομάδες συρρέουν σε μικρότερες πόλεις
Οι ψηφιακοί νομάδες έλκονται από τις μικρότερες πόλεις για την προσιτή τιμή τους, τη χαλαρή ατμόσφαιρα και τις ευκαιρίες για υπαίθριες δραστηριότητες, ενώ παράλληλα παρέχουν ευκαιρίες δικτύωσης και δημιουργίας κοινοτήτων.
Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι ψηφιακοί νομάδες δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα καταφύγια γιόγκα, τα προϊόντα Apple, τους φορητούς υπολογιστές, τον πολιτισμό, τα φεστιβάλ, τον πληθωρισμό και τα ταξίδια περιπέτειας σε σύγκριση με τον γενικό πληθυσμό.
Συνήθως πρόκειται για Millennials με πανεπιστημιακή μόρφωση ή άτομα της Gen X που εργάζονται με πλήρη απασχόληση με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα που κυμαίνεται από 75.000 έως 250.000 δολάρια.
Πρόκειται για ένα ελκυστικό κοινό για τους οργανισμούς μάρκετινγκ προορισμών (DMO) που επιθυμούν να στοχεύσουν σε ταξιδιώτες με σημαντικό διαθέσιμο εισόδημα.
Πώς ανταποκρίνονται οι ψηφιακοί νομάδες στη διαφήμιση με βίντεο
Η βιντεοδιαφήμιση είναι ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό μέσο για την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας, ειδικά για τον ταξιδιωτικό και τουριστικό κλάδο.
Οι Millennials και οι Gen X, που αποτελούν την πλειοψηφία των digital nomads, προτιμούν περιεχόμενο βίντεο μικρής διάρκειας, με το 61% να επιλέγει βίντεο κάτω του ενός λεπτού.
Για να προσεγγιστούν οι ψηφιακοί νομάδες, το περιεχόμενο βίντεο πρέπει να είναι βελτιστοποιημένο τόσο για περιβάλλοντα επιτραπέζιων υπολογιστών όσο και για κινητά, καθώς αυτές οι ηλικιακές ομάδες περνούν τον περισσότερο χρόνο σε κινητές συσκευές.
Οι στατιστικές δείχνουν ότι ένα σημαντικό ποσοστό Millennials και Gen X έχουν συνδεδεμένες τηλεοράσεις και ότι οι περισσότεροι θεατές προτιμούν τις πλατφόρμες ροής που υποστηρίζονται από διαφημίσεις.
Η άνοδος των καθηλωτικών εμπειριών, των τυχερών παιχνιδιών, του κοινωνικού εμπορίου και του metaverse μεταξύ των Μillennials και της Gen Z έχει συμβάλει στην ανάγκη για μονάδες βίντεο υψηλής απήχησης, μικρής διάρκειας και καθηλωτικής προβολής σε διάφορες συσκευές.
LinkedIn: Πώς θα προσελκύσουν οι προορισμοί digital nomads
Για να προσελκύσουν ψηφιακούς νομάδες οι μικρότερες πόλεις, είναι ζωτικής σημασίας να αξιοποιήσετε τις βαθιές γνώσεις του κοινού για να δημιουργήσετε σχετικά προφίλ που απευθύνονται σε όσους εργάζονται ενώ ταξιδεύουν.
Οι μονάδες βίντεο πολλαπλών καρτελών μπορούν να επιτρέψουν στους θεατές να εξερευνήσουν εικονικά τα αξιοθέατα, τις δραστηριότητες και τις ανέσεις μιας πόλης, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα της τοποθεσίας.
Η αλληλεπίδραση “Lean-forward”, όπου οι θεατές ελέγχουν τη ροή των πληροφοριών, έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τα ποσοστά εμπλοκής.
Η δυναμική προσαρμογή των μηνυμάτων βίντεο και η προβολή διαφημίσεων σε τακτά χρονικά διαστήματα συμβάλλει στη διατήρηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας.
Η αύξηση της συχνότητας των διαφημίσεων στις ψηφιακές συσκευές του κοινού που στοχεύει, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που ανήκουν στο ίδιο νοικοκυριό, μπορεί επίσης να ενισχύσει τον αντίκτυπο της μάρκας.
Η τεχνολογία κωδικών QR και οι πρόσθετες εντυπώσεις, επιτρέπουν καλύτερη αλληλεπίδραση με τις διαφημίσεις.