Την νέα τουριστική ταυτότητα της Κύπρου καθώς και την αεροπορική σύνδεση της με τη Θεσσαλονίκη μέσω της Cyprus Airways παρουσίασε η συνεργάτιδα του Υφυπουργείου Τουρισμού της Κύπρου στην συμπρωτεύουσα, κ. Ελένη Ζαχαρή.
Με το νέο τουριστικό της λογότυπο «Love Cyprus» το οποίο αντικαθιστά το παλιό «Cyprus in your heart» και με ένα πλάνο στοχευμένων δράσεων, το νησί της Αφροδίτης έχει θέσει ως στόχο να αυξήσει φέτος κατά 30% τις αφίξεις της.
Στην παρουσίαση της η κ. Ελένη Ζαχαρή σημείωσε το τέλος στην εποχή που ο ήλιος και η θάλασσα ήταν η ταυτότητα του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου και την έναρξη μιας νέας εποχής με νέα ταυτότητα, πιο ανοιχτόμυαλη και πιο περιεκτική.
Το νέο πρόσωπο της Κύπρου είναι ένα έργο που ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε εν μέσω πανδημίας, επειδή ουδέποτε σταμάτησε η υλοποίηση της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό.
Προς τούτο, το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου εισάγει νέα product labels, βασιζόμενα στις διαστάσεις του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου.
Τα product label «Γαλάζιες σημαίες», Cyprus Nature Trails και το «Γεωπάρκο Τροόδους» αναδεικνύουν την ομορφιά της Κυπριακής φύσης, όπου τα καθαρότερα νερά της Ευρώπης,τα φροντισμένα μονοπάτια της φύσης και η γεωλογική ιστορία της Κύπρου, η οποία αναδύθηκε από την θάλασσα δημιουργούν μια όμορφη αίσθηση στον επισκέπτη.
Το σήμα Heartland of Legends αποτυπώνει τον χαρακτήρα της Κύπρου, ο οποίος διαμορφώθηκε από την ιστορία της και το αποτύπωμα των πολιτισμών που πέρασαν από τα χώματα της, συμπυκνώνοντας τη μεσογειακή εμπειρία και περιέχει εκπληκτική διαφορετικότητα πολιτισμών, εθνοτήτων και προσώπων.
Το σήμα Colourful Villages περιγράφει με δύο λέξεις τα όμορφα και γραφικά χωριά της Κύπρου.
Τα product labels Cyprus Breakfast, Vegan Friendly, Taste Cyprus Delighul Journeys μας εισάγουν στην πρώτη μαγεία της κυπριακής γαστρονομίας.
Τις γεύσεις αυτές συμπληρώνουν οινολογικά οινολογικά τα productlabels που αφορούν το κρασί και συγκεκριμένα το Wine Routes label και «Οι Αμπελώνες της Κουμανδαρίας», ένα label που μας οδηγεί σε ένα ταξίδι στον χρόνο, με το παλαιότερο κρασί στον κόσμο με το ίδιο όνομα για πάνω από 800 έτη που παράγεται μόνο στην Κύπρο.
Το παζλ της νέας ταυτότητας συμπληρώνουν τα σήματα Theme Parks και Christmas Villages που δίνουν νότες χαράς στις διακοπές ολόχρονα και χρωματίζουν όμορφα τις γιορτές των Χριστουγέννων.
Η Κύπρος στέλνει μήνυμα στον καθένα, σε αυτούς που επισκέφθηκαν την Κύπρο στο παρελθόν, σε αυτούς που ακόμα δεν επισκέφθηκαν την Κύπρο και αυτούς που ζουν στην Κύπρο, ότι αυτός ο τόπος είναι αξιαγάπητος.
Όλες οι ενέργειες του Υφυπουργείου Τουρισμού έχουν ως στόχο να ωφελήσουν πρώτα τον τόπο και τους ανθρώπους του και να τον αγαπήσουν ακόμη περισσότερο, τόσο οι ντόπιοι όσο και οι ξένοι, γιατί αυτός ο τόπος είναι φροντισμένος. Έτσι λοιπόν το παλιό λογότυπο με τον ήλιο και την θάλασσα αποχωρεί και έρχεται το νέο, Love Cyprus.
Έγινε επίσης αναφορά στην νέα ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας – Κύπρου, γεγονός που θα σημάνει μια περαιτέρω σύνδεση των δύο χωρών και ανοίγει νέες προοπτικές.
Ο Commercial Manager της BBT Air, αντιπροσώπου της Cyprus Airways στην Ελλάδα παρουσίασε τις νέες αεροπορικές συνδέσεις της Cyprus Airways με την Ελλάδα και άλλες χώρες, τα ναύλα και την εταιρική ταυτότητα της εταιρίας.
Στην εκδήλωση που σημείωσε εξαιρετική επιτυχία, παρευρέθηκαν, ο εκπρόσωπος του Παναγιωτάτου Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Ανθιμου, Πατήρ Παύλος, η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Αλέξανδρος Θάνος, ο CEO του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, κ.Κωνσταντίνος Χαντζαρίδης, η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού-Τουρισμού Δήμου Καλαμαριάς, κ. Βασιλική Νικολέτου-Σκάρλου, ως εκπρόσωπος του Δημάρχου Πυλαίας-Χορτιάτη η κ. Αρτεμις Αγαθοκλέους, η Πρόεδρος της Ένωσης Κυπρίων Βορείου Ελλάδος, κ. Βάσω Ιωσηφίδου και ο Πρόεδρος της ΚυπριακήςΕστίας Βορείου Ελλάδος, κ. Αλέξανδρος Μούστρας.
Επιπροσθέτως το «παρών» έδωσαν εκπρόσωποι της Cyprus Airways και δεκάδες εκπρόσωποι ταξιδιωτικών γραφείων και του Τύπου της συμπρωτεύουσας.