Η Lufthansa ζήτησε συγγνώμη γιατί μια σειρά σφαλμάτων της έγιναν η αιτία να παγιδευτούν για 25 λεπτά σε κλιμακοστάσιο του αεροδρομίου του Μονάχου μία τραυματισμένη γυναίκα με το μωρό και την μητέρα της, ενώ το αεροπλάνο τους προς το Heathrow προετοιμαζόταν να φύγει χωρίς αυτές.

Το θέμα έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις στην Βρετανία αφού η τραυματισμένη στο γόνατο επιβάτης ήταν η κορυφαία Αγγλίδα τραγουδίστρια Annabel Williams, καθηγήτρια στο Βρετανικό The X Factor, που επέστρεφε με την πτήση της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας LH2476 από το Μόναχο στο Λονδίνο με την μητέρα και το μωρό της.

Λόγω του τραυματισμού της μεταφέρθηκαν με ανελκυστήρα στο κλιμακοστάσιο, για να τις παραλάβει το λεωφορείο, ενώ το προσωπικό εδάφους που της συνόδευε έφυγε.

“Κανείς δεν ήρθε. Ήμασταν παγιδευμένες στο κρύο κλιμακοστάσιο. Κανείς δεν ήξερε ότι ήμασταν εκεί και δεν υπήρχε κανένας τρόπος να επικοινωνήσουμε με κανέναν ή να βγούμε έξω», δήλωσε στα βρετανικά Μέσα η Annabel Williams.

Κάποια στιγμή, η τραγουδίστρια κατάφερε με το ελάχιστο σήμα στο κινητό της να στείλει μήνυμα στους συναδελφους της στο αεροπλάνο οι οποίοι ενημερωσαν το πλήρωμα για το τι είχε συμβεί, αλλά το προσωπικό του εδάφους δήλωσε ότι οι χαμένοι επιβάτες δεν μπορούσαν να εντοπιστούν.

Ο πιλότος μετά την καθυστέρηση αποφάσισε να φύγει χωρίς τους τρεις επιβάτες και πρότεινε σε ένα από τους συναδέλφους της Annabel Williams να εγκαταλείψει το αεροσκάφος για να τις βρει, αλλά θα έπρεπε να αγοράσει ένα νέο εισιτήριο για Λονδίνο.

Στο κλιμακοστάσιο, εν το μεταξύ η μητέρα της τραγουδίστριας σε μία ύστατη προσπάθεια να ζητήσει βοήθεια τελικά προσέλκυσε την προσοχή ενός μέλους του εδάφους της Lufthansa και τις απεγκλώβισε.

Η καθυστέρηση μέχρι να ξεφορτωθούν οι βαλίτσες τους από το αεροπλάνο έγινε η αφορμή να μην χάσουν την πτήση, οποία αναχώρησε από το Μόναχο με 45 λεπτά καθυστέρηση.

Η Annabel Williams για οκτώ εβδομάδες περίμενε, όπως δηλώνει στα βρετανικά Μέσα την απάντηση της αεροπορικής εταιρείας για το περιστατικό, η οποία ήταν τελικά μια αναβάθμιση σε μια μελλοντική πτήση της.

“Νομίζω ότι η προσφορά αναβάθμισης είναι προσβλητική. Θα μπορούσαμε να είμαστε σε σοβαρό κίνδυνο”, δηλώνει η δημοφιλής τραγουδίστρια.

Η Lufthansa πάντως σε δηλώσεις στον βρετανικό Τύπο για το περιστατικό ζήτησε “συγγνώμη από όλους τους επιβάτες που πλήττονται και φυσικά θα απαντήσουμε σε όλες τις επικοινωνίες πελατών που έχουμε λάβει σχετικά με τη συγκεκριμένη πτήση.

Η αεροπορική εταιρεία μας υπερηφανεύεται για την εξυπηρέτηση των πελατών μας, επομένως αναφορές αυτού του είδους είναι πολύ απογοητευτικές. Στόχος μας είναι να διασφαλίζουμε διαρκώς ότι τέτοια περιστατικά δεν θα επαναληφθούν ποτέ ».