Η αεροπορική εταιρεία Eurowings είναι o νέος “Champion Partner” της Μπορούσια Ντόρτμουντ – BVB στο δρόμο προς το Champion League. Η εταιρεία, μέλος του Ομίλου Lufthansa, από την επόμενη σεζόν θα συνεργαστεί στενά με την πρωταθλήτρια Γερμανίας. Ως η επίσημη αεροπορική εταιρεία της BVB, η Eurowings θα μεταφέρει την ομάδα για τους αγώνες της στο εξωτερικό.  Η συνεργασία της Eurowings  με τους επί 8 φορές πρωταθλητές Γερμνανίας και νικητές του Champions League το 1997, δε περιορίζεται στα όρια της απλής χορηγίας, αλλά περιλαμβάνει συνέργειες σε ένα ευρύτερο πλαίσιο. Εκτός από τη συνηθισμένη διαφημιστική παρουσία της Eurowings στο χώρο του γηπέδου (π.χ. σε διαφημιστικές πινακίδες, οθόνες κ.α.), η συμφωνία προβλέπει εκτεταμένη συνεργασία και στο πλαίσιο του digital marketing, όπως είναι τα δημοφιλή κανάλια της BVB στα social media. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επίσημη σελίδα της Μπορούσια Ντόρτμουντ στο Facebook έχει ήδη πάνω από 14 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες.

Μια συνεργασία ορόσημο για το brand της νέας Eurowings

Ο κ. Karl Ulrich Garnadt, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Lufthansa και υπεύθυνος για την εξέλιξη της νέας Eurowings στο δεύτερο πανευρωπαϊκό brand του Ομίλου Lufthansa, αναφέρει σχετικά: “Η συνεργασία μας με την Μπορούσια σε συνδυασμό με τον τεράστιο αριθμό οπαδών της ομάδας θα βοηθήσει το brand Eurowings να γίνει ευρύτερα γνωστό σε όλη την Ευρώπη με έναν καινοτόμο τρόπο”. Η Eurowings είναι ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία και η ηγετική αεροπορική εταιρεία στο αεροδρόμιο της Στουτγκάρδης, ενώ έχει ισχυρή παρουσία και σε άλλα αεροδρόμια της Γερμανίας, όπως το Βερολίνο, το Αμβούργο και το Ανόβερο. Μέσα στα επόμενα έτη, η εταιρεία σκοπεύει να επεκταθεί πέρα ​​από τα εθνικά της σύνορα και να εξελιχθεί ως η κορυφαία ευρωπαική εταιρεία του ταχέως αναπτυσσόμενου κλάδου αερομεταφορών χαμηλού κόστους.

«Η Μπορούσια Ντόρτμουντ ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία της νέας Eurowings, καθώς ο δημοφιλής ποδοσφαιρικός σύλλογος συνδυάζει τις εξαιρετικές αθλητικές επιδόσεις με τη σεμνότητα, το πάθος και το θέαμα που εμπνέει πολλά εκατομμύρια φιλάθλους σε όλη την Ευρώπη. Η BVB γοητεύει και ενώνει ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά στρώματα, όπως και η Eurowings. Με περισσότερες από 500 πτήσεις την ημέρα, καλύπτουμε τις ανάγκες σε ένα ευρύ φάσμα πελατών, που ταξιδεύουν για λόγους επαγγελματικούς, αναψυχής ή σπουδών», τονίζει ο κ. Oliver Wagner, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Eurowings.

Η χορηγία σε μια κορυφαία ευρωπαϊκή ποδοσφαιρική ομάδα αναδεικνύει τη στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει υψηλή ποιότητα χωρίς περιορισμούς ακόμα και για εκείνους τους πελάτες που αποφασίζουν για το ταξίδι τους με βάση το οικονομικό κόστος. Η Eurowings προσφέρει με συνέπεια το ποιοτικότερο προϊόν αερομεταφορών χαμηλού κόστους στην Ευρώπη.

Αυτό σημαίνει ότι οι επιβάτες μπορούν να ταξιδέψουν είτε οικονομικά επιλέγοντας την κατηγορία ναύλου “Basic”, είτε να απολαύουν μια ταξιδιωτική εμπειρία με τις ανέσεις και τα extras της κατηγορίας ναύλων “Best”.

Ο κ. Hans-Joachim Watzke, Διευθύνων Σύμβουλος της Μπορούσια Ντόρτμουντ, ανέφερε: “Η συνεργασία με Eurowings ενώνει δύο δυναμικές, φιλόδοξες επιχειρήσεις που έχουν τεράστια δυναμική και θέλουν να παίξουν σημαίνοντα ρόλο τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Ανυπομονούμε να ζήσουμε την ένταση ανάμεσα στο ποδόσφαιρο υψηλής ταχύτητας και τα ταξίδια υψηλής ταχύτητας.”

Ένα «Τeam Airbus» με ειδικό εξωτερικό σχεδιασμό αποκλειστικά για τη BVB

Σήμα κατατεθέν της νέας εταιρικής σχέσης της Eurowings με τη BVB είναι το βαμμένο σε μαύρο και κίτρινο χρώμα αεροσκάφος,που παρουσίασε για πρώτη φορά η Eurowings εχθές Τετάρτη, 18 Μαϊου στην κοινή Συνέντευξη Τύπου στο Ντόρτμουντ. Η BVB θα μεταφέρεται πλέον με αυτό το μοναδικό «Τeam Airbus». Το Α320 Airbus της Eurowings θα πετάξει προς Τσάμπιονς Λιγκ με τελική ταχύτητα πάνω από 900 χιλιόμετρα ανά ώρα και φέρει έναν εντυπωσιακό εξωτερικό σχεδιασμό: ένα εικαστικό θέμα στα χρώματα της ομάδας με μήκος πάνω από 37 μέτρα και σχεδόν 12 μέτρα ύψος. Ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Eurowings κ. Wagner λέει σχετικά: “Ακόμα και κατά τον σχεδιασμό του αεροσκάφους, στόχος μας ήταν να κάνουμε κάτι πέρα ​​από τη συνηθισμένη τοποθέτηση ενός λογότυπου στην ουρά. Έτσι αναπτύξαμε μια δημιουργική λύση που θέτει νέα πρότυπα σχεδιασμού για τις ανάγκες αυτού του είδους συνεργασιών και εξασφαλίζει ότι η Μπορούσια Ντόρτμουντ θα κάνει μια εντυπωσιακή είσοδο στα αεροδρόμια της Ευρώπης.”

Ο κ. Garnadt, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Lufthansa, αναφέρει “η Eurowings και η Μπορούσια, Ντόρτμουντ συνδέονται όχι μόνο από το πάθος και τον ενθουσιασμό τους, αλλά και από την κοινή τους πατρίδα, τη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία. Από εδώ έχουμε την πρόθεση να γιορτάσουμε τις κοινές μας επιτυχίες σε όλη την Ευρώπη.”