Για οικονομική επιβάρυνση των των καταναλωτών, των προορισμών, των ξενοδοχείων και των εργαζομένων με απώτερο σκοπό το κέρδος της εταιρείας, κατηγορεί η ένωση ξενοδόχων Καραϊβικής την Booking.com εξετάζοντας το ενδεχόμενο μποϊκοτάζ.
Αιτία της δυσαρέσκειας που έχει δημιουργηθεί είναι η προμήθεια που χρεώνει η Booking.com στους πελάτες της για την εξυπηρέτηση, περικόπτωντας με αυτό τον τρόπο τα φιλοδωρήματα για το προσωπικό των ξενοδοχείων.
Αυτή η τακτική, σύμφωνα με 33 ξενοδοχεία- μελη του συλλόγου πλήττει την τουριστική οικονομία, με τον Γενικό Διευθυντή Frank Comito να προειδοποιεί ότι οι τιμές θα αυξηθούν καθώς τα ξενοδοχεία θα προσπαθούν να αποκαταστήσουν τις απώλειες με την αύξηση των τιμών των παροχών τους.
Οι προμήθειες θα είναι «βραχυπρόθεσμα κέρδη» για τη Booking.com αλλά θα μπορούσαν να είναι και μια «σημαντική μακροπρόθεσμη απώλεια» δήλωσε ο Comito, αφού σύμφωνα με την έρευνα της Ένωσης, το 84% των ξενοδόχων εξετάζει τη συνέχεια της χρήσης του Booking.com, ενώ πάνω από το 60% δήλωσαν ότι εξετάζουν διάφορες άλλες επιλογές, όπως αύξηση των ποσοστών ή αφαίρεση της προμήθειας από το μισθό των υπαλλήλων.
Μάλιστα, ορισμένοι σκέφτονται επίσης να προσθέσουν μια «προσαύξηση τέλους Booking.com» στις χρεώσεις των πελατών για να ανακτήσουν το πρόσθετο κόστος.
Με αφορμή τα παραπάνω, η Booking.com δήλωσε πως η διαδικασία αφορά την προμήθεια μόνο όταν υπάρχουν υποχρεωτικά επιπλέον τέλη – όπως χρέωση υπηρεσιών ή χρεώσεις εκτός της τιμής που καλούνται οι πελάτες να πληρώσουν στο ακίνητο.