Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι τιμές δωματίων στα ξενοδοχεία αυξήθηκαν σημαντικά και αυτό το καλοκαίρι, σε σχέση με πριν από την πανδημία, σύμφωνα με την Mabrian.
Οι ταξιδιώτες έπρεπε να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και να πληρώνουν τιμές που ξεπέρασαν κατά πολύ αυτές του 2019 αλλά και προηγουμένων ετών.

Mabrian: Πόσο αυξήθηκαν οι τιμές σε ξενοδοχεία

Τον περασμένο Αύγουστο οι μέσες τιμές στα δωμάτια ξενοδοχείων -σε σύγκριση με το 2019- αυξήθηκαν:

  • 64,03% στη Βόρεια Αμερική.
  • 48,5% στην Ασία.
  • 16,75% στην Ευρώπη.

Οι ειδικοί στη διαχείριση εσόδων ξενοδοχείων BEONx προειδοποιούν ότι οι υψηλότερες από το μέσο όρο τιμές είναι απίθανο να διαρκέσουν για πάντα, καθώς οι ταξιδιώτες δεν θα το ανεχθούν ακόμα κι αν έχουν τα χρήματα.

Τα ξενοδοχεία πρέπει να επικεντρωθούν στη διαφοροποίηση

Τα ξενοδοχεία πρέπει να επικεντρωθούν στην προσφορά υψηλής ποιότητας, μοναδικές εμπειρίες για να δικαιολογήσουν την άνοδο στις τιμές.
Οι ταξιδιώτες πληρώνουν περισσότερα, αλλά περιμένουν περισσότερα σε αντάλλαγμα. Αν ένα ακίνητο δεν ανταποκριθεί είναι πιο πιθανό να αφήσουν κακές κριτικές ή απλώς να μην επιστρέψουν.

Οι τουρίστες θέλουν το ανοδικό κόστος στη διαμονή να αντικατοπτρίζονται στην υπηρεσία που λαμβάνουν.

Μία μεγάλη ομάδα ταξιδιωτών, θα εκτιμήσει τις εκπτώσεις, τα κίνητρα, τα προγράμματα επιβράβευσης και τις ειδικές προσφορές.

Για να αποφύγουν τα ξενοδοχεία τα χαμηλά ποσοστά πληρότητας μακροπρόθεσμα, πρέπει οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και OTA να αξιοποιήσουν τις χαμηλότερες δυνατές τιμές στην αγορά φιλοξενίας.
Η τεχνολογία και η καινοτομία μπορούν να απαντήσουν σε αυτές τις προκλήσεις, βοηθώντας τους ταξιδιώτες τους να βρουν τις καλύτερες προσφορές.
Τα ταξιδιωτικά γραφεία και τρίτα μέρη μπορούν να αναπτύξουν νέες στρατηγικές για να βοηθήσουν τους πελάτες να βρουν εξαιρετικές προσφορές στα δωμάτια, ενώ παράλληλα προσφέρουν ανταγωνιστικές επιλογές τιμολόγησης.