Η ψηφιακή ταξιδιωτική εταιρεία MakeMyTrip συνεργάστηκε με τη Microsoft για να εισαγάγει κρατήσεις με φωνητική βοήθεια στις ινδικές γλώσσες. Στόχος της είναι να κάνει τον ταξιδιωτικό σχεδιασμό πιο περιεκτικό και προσβάσιμο για τους πελάτες της.
Σύμφωνα με τη δήλωση της εταιρείας, αυτή η νέα πλατφόρμα τροφοδοτείται από το Microsoft Azure OpenAI και το Azure Cognitive Services.
Η νέα υπηρεσία θα επιτρέπει τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών και θα προσφέρει εξατομικευμένες ταξιδιωτικές προτάσεις με βάση τις προτιμήσεις τους.
Επιπλέον, θα βοηθήσει στην επιμέλεια και την κράτηση πακέτων διακοπών με βάση μεταβλητές πληροφορίες όπως περίσταση, προϋπολογισμός, προτιμήσεις δραστηριότητας, χρόνος ταξιδιού, κριτικές ξενοδοχείων.
Σύμφωνα με δήλωση, αυτή τη στιγμή η έκδοση beta αυτής της ενσωμάτωσης έχει εισαχθεί στα Αγγλικά και τα Χίντι για πελάτες πτήσεων και διακοπών.
Στο επόμενο στάδιο θα υπάρχει ροή κρατήσεων με φωνητική βοήθεια για την κάλυψη άλλων προσφορών μεταφοράς.