Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο πλειοψηφικός ιδιοκτήτης της Condor η Attestor εγκαινιάζει την νέα αεροπορική εταιρεία στη Γερμανία Marabu.
Ο Paul Schwaiger -με μακρά εμπειρία στους αερομεταφορείς Sun Express και Condor- επιλέχθηκε να δημιουργήσει την νέα εταιρεία διακοπών στη Γερμανία μαζί με τον Tony Larsson.

Πτήσεις και σε Ελλάδα από Αμβούργο και Μόναχο

Με έναν αρχικό στόλο έξι Airbus A320neo, ο νέος αερομεταφορέας Marabu θα λειτουργεί από το καλοκαίρι του 2023 κυρίως από το Αμβούργο και το Μόναχο.

Οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται σε περίπου 20 προορισμούς μεσαίων αποστάσεων σε Ελλάδα, Αίγυπτο, Ιταλία, Κροατία, Πορτογαλία και Ισπανία.

Ήδη από τις 14 Δεκεμβρίου για τις πρώτες πτήσεις θα μπορεί να γίνει κράτηση και στο flymarabu.com.

Ο Paul Schwaiger βλέπει «τέλειο timing»

«Η Marabu εκτοξεύεται ακριβώς την κατάλληλη στιγμή, λέει ο Paul Schwaiger, διευθύνων σύμβουλος του αερομεταφορέα.
Ο κλάδος των ταξιδιών και των αεροπορικών εταιρειών βρίσκεται ξανά σε άνοδο.

Αυτό θέλουμε να το εκμεταλλευτούμε για να προσφέρουμε στους επιβάτες μια άνετη και ευχάριστη εμπειρία πτήσης στο σύγχρονο στόλο μας προς τους πιο δημοφιλείς προορισμούς διακοπών.»

Προς το παρόν, ο νεοεισερχόμενη αεροπορική εταιρεία χρησιμοποιεί συμβόλαιο μίσθωσης με την αεροπορική εταιρεία Nordica του Nordic Aviation Group, με έδρα την Εσθονία για να ξεκινήσει γρήγορα τις πτήσεις της.

Η αεροπορική εταιρεία έχει ήδη προσλάβει περισσότερους από 100 αεροσυνοδούς και πληρώματα πιλοτηρίου, ενώ τα τζετ της πρόκειται να λειτουργήσουν πριν από το τέλος του καλοκαιριού του 2023.

Για τις πωλήσεις, χρησιμοποιεί την Condor ως γενικό αντιπρόσωπο της. Ωστόσο, οι δύο γερμανικοί αερομεταφορείς πρόκειται να λειτουργούν ανεξάρτητα στη χώρα αυτή.

Αντιδράσεις από τους πιλότους

Εν τω μεταξύ, το σωματείο πιλότων Vereinigung Cockpit (VC) επέκρινε τα σχέδια της Marabu.

Όπως υπογράμμισε ο Stefan Herth, πρόεδρος του VC, «όταν ο ίδιος ιδιοκτήτης εκτελεί τις ίδιες διαδρομές με το ίδιο αεροσκάφος, χρησιμοποιώντας τη διανομή Condor, εγείρονται πολλά ερωτήματα.

Κατά κανόνα, λέει, σκοπός ενός τέτοιου εγχειρήματος είναι να υπονομεύσει τις συνθήκες εργασίας και τα κοινωνικά πρότυπα».

Πρόσθεσε ότι η επιλογή της Εσθονίας ως τόπου εγγραφής ειδικότερα προκαλεί ανησυχία, τονίζοντας ότι τα τελευταία χρόνια, η Εσθονία έχει εξελιχθεί σε ένα είδος «Παναμά της αεροπορίας».