Από τη International Luxury Travel Market (ILTM) στις Κάννες , η Marriott International, Inc. ανακοίνωσε ότι αναμένει να κάνει το ντεμπούτο της σε περισσότερα από 30 πολυτελή ξενοδοχεία το 2022, δημιουργώντας τις σπάνιες και εμπλουτιστικές εμπειρίες που λαχταρούν οι ταξιδιώτες πολυτελείας με το απαράμιλλο χαρτοφυλάκιο δυναμικών πολυτελών εμπορικών σημάτων.

Μέσα από τα παγκοσμίου φήμης χαρακτηριστικά φιλοξενίας των The Ritz-Carlton , Ritz-Carlton Reserve , St. Regis , W, The Luxury Collection, EDITION , JW Marriott and Bulgari, Marriott International συνεχίζει να αναβαθμίζει τα ταξίδια, δημιουργώντας άκρως εμπεριστατωμένες, ξεχωριστές εμπειρίες επωνυμίας που σηματοδοτούν το μέλλον της πολυτέλειας.

Με ένα ασυναγώνιστο δίκτυο περισσότερων από 460 ορόσημων πολυτελών ξενοδοχείων και θέρετρων σε 68 χώρες και περιοχές, η Marriott International είναι έτοιμη να επεκτείνει το πολυτελές της αποτύπωμα με σχεδόν 190 ακίνητα στο στάδιο ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένων των 30 ξενοδοχείων που αναμένεται να ανοίξουν το 2022.

« Οι επισκέπτες μας αναζητούν βαθύτερες, πιο καθηλωτικές εμπειρίες που τους επιτρέπουν να επιδοθούν στην παγκόσμια εξερεύνηση πυροδοτώντας την προσωπική αναγέννηση », δήλωσε ο Chris Gabaldon , Senior Vice President, Luxury Brands της Marriott International.

Η πολυτέλεια εισέρχεται σε μια νέα εποχή αναγέννησης

Μια παγκόσμια μελέτη τάσεων πολυτελείας που διεξήχθη σε συνεργασία με το δημιουργικό πρακτορείο Team One αποκάλυψε ότι οι σημερινοί εύποροι ταξιδιώτες μετατοπίζονται από τη νοοτροπία «έλεγχος πλαισίου» σε μια νοοτροπία «ταξιδεύοντας καλά», ακολουθώντας μια πιο στοχαστική, σκόπιμη προσέγγιση στον προγραμματισμό ταξιδιού.

Ο Gabaldon παρατήρησε, « Καθώς οι άνθρωποι επανεξετάζουν και επαναλαμβάνουν τι είναι σημαντικό για αυτούς, μια αλλαγή που έχει επιταχυνθεί τα τελευταία δύο χρόνια, βλέπουμε έναν πραγματικό αγκάλιασμα ενός βαθύτερου ταξιδιού. Οι επισκέπτες μας εστιάζουν περισσότερο στο πού ταξιδεύουν και στο γιατί κάνουν το ταξίδι, επιδιώκοντας να καλλιεργήσουν μια πιο ουσιαστική σύνδεση με τον προορισμό καθώς και με τους ανθρώπους που συναντούν».

Με ένα πραγματικά παγκόσμιο αποτύπωμα, η Marriott International είναι έτοιμη να ανταποκριθεί σε αυτό το εξελισσόμενο σύνολο φιλοδοξιών, προσκαλώντας τους ανθρώπους να δουν τα ταξίδια ως έναν καμβά για αναγέννηση που οδηγεί σε διαρκή θετικό αντίκτυπο στους ντόπιους και τους προορισμούς. «Από τους πιο επιθυμητούς προορισμούς του κόσμου μέχρι τα άγνωστα πετράδια, προσπαθούμε να προχωρήσουμε πέρα ​​από το να προσφέρουμε στιγμές μεταμόρφωσης στους επισκέπτες μας και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε εμπειρίες που θα εμπνεύσουν μια νέα αίσθηση προσωπικής ευημερίας και χαράς », δήλωσε ο Gabaldon.