Η αλυσίδα ξενοδοχείων Marriott International ανακοίνωσε πρόσφατα ότι σκοπεύει να ανοίξει πάνω από 60 νέα ξενοδοχεία στην Κίνα το 2021.

Σύμφωνα με το silkroadgreek.gr, η λειτουργία αυτών των νέων ξενοδοχείων, καθώς και των υφιστάμενων επιχειρήσεων της Marriott, θα δώσει προτεραιότητα στην εγχώρια αγορά της Κίνας, καθώς τα διεθνή ταξίδια δεν έχουν ξαναρχίσει πλήρως λόγω των περιορισμών του COVID-19.

Στόχος είναι να καλυφθούν οι ταξιδιωτικές απαιτήσεις για διακοπές, καθώς και τα ταξίδια με παραμονές σε μικρές αποστάσεις. Η εταιρεία σχεδιάζει, επίσηςμ να ενσωματώσει τρόπους προσέλκυσης νεότερων σε ηλικία επισκεπτών.

Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία άνοιξε ένα JW Marriott στη Σαγκάη, καθιστώντας τη την πρώτη πόλη στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού με 50 ξενοδοχεία που διαχειρίζεται η Marriott, ενώ πέρυσι, άνοιξαν 36 νέα ξενοδοχεία από την συγκεκριμένη αλυσίδα στην Κίνα.

Το 2021, η Marriott όχι μόνο θα συνεχίσει να αναπτύσσεται στις βασικές πόλεις της Κίνας όπως η Σαγκάη, αλλά θα επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία της και σε άλλες πόλεις. Για παράδειγμα, 15 νέα ξενοδοχεία σχεδιάζονται να κατασκευαστούν στο Xi’an, έναν διάσημο ταξιδιωτικό προορισμό στην επαρχία Shaanxi της βορειοδυτικής Κίνας.

“Η Κίνα ηγείται της ανάκαμψης της παγκόσμιας οικονομίας παρά τις απειλές που δημιουργεί η επιδημία”, δήλωσε ο Wu Zhongxian, αντιπρόεδρος της περιοχής στην ανατολική Κίνα της Marriott International, εκφράζοντας την εμπιστοσύνη του στην κινεζική αγορά.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι επιχειρήσεις της Marriott στην Κίνα είχαν ανακάμψει γρήγορα από το β’ εξάμηνο του 2020 λόγω των αποτελεσματικών μέτρων ελέγχου και πρόληψης της επιδημίας της χώρας και περίπου το 90% των ξενοδοχείων της στην Κίνα βγήκαν κερδισμένα.

Η έκθεση της Ακαδημίας Τουρισμού της Κίνας προέβλεπε ότι συνολικά 4,1 δισ. εγχώρια τουριστικά ταξίδια θα πραγματοποιηθούν στην Κίνα το 2021, αύξηση 40% από το 2020.

Σύμφωνα με την Marriott International, η εταιρεία θα αξιοποιήσει την ευκαιρία που πηγάζει από τον αυξανόμενο εσωτερικό τουρισμό της Κίνας και θα εφαρμόσει μια πιο εκλεπτυσμένη στρατηγική στην Κίνα, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες σε διαφορετικές περιφερειακές αγορές.