Σύνταξη: tourismtoday.gr

Συνείδηση ​​κόστους, βιωσιμότητα, ισχυρότερη αυτοπεποίθηση και μεγάλη επιθυμία για ταξίδια.
Αυτές είναι μερικές από τις τάσεις στα ταξιδιωτικά σχέδια των Γερμανών το 2023, σύμφωνα με μελέτη της Marriott Bonvoy.

  • Το 42% των Γερμανών παραθεριστών σχεδιάζει να παραμείνει για διακοπές στην χώρα του το 2023.
  • Τα ταξίδια μικρών αποστάσεων έχουν επίσης ζήτηση, με την Ισπανία (28%) να αποτελεί τον δεύτερο δημοφιλέστερο προορισμό διακοπών, ακολουθούμενη από την Ιταλία (25%), τη Γαλλία (16%) και την Ελλάδα (14%).

Οι Γερμανοί θέλουν να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τον προϋπολογισμό τους για διακοπές και θα παρακολουθούν στενά τις δαπάνες για τις διακοπές τους το 2023.

  • Το 80% σχεδιάζει να ταξιδέψει φέτος.
  • Το 39% θα κάνει παραπάνω διακοπές από ό,τι πέρυσι.

Αυτό οφείλεται εν μέρει στη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη ότι οι διακοπές δεν θα επηρεαστούν από τον Covid-19 φέτος, καθώς και το γεγονός ότι τα ταξίδια παραμένουν προτεραιότητα για τους Γερμανούς το 2023.
Επιπλέον, η βιωσιμότητα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στα ταξιδιωτικά σχέδια φέτος, ενώ η «απόδραση από την καθημερινή ρουτίνα» είναι ζωτικής σημασίας για τους Γερμανούς.

Οι λάτρεις της ευεξίας αναζητούν αυθεντικά ταξίδια

Οι διακοπές ευεξίας, όπου κάποιος μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του, θα είναι η κυρίαρχη μορφή διακοπών για τους Γερμανούς το 2023 (64%). Από αυτούς που σχεδιάζουν αυτό το είδος διακοπών:

  • Το 57% αναζητά μεγαλύτερη επίγνωση της ευεξίας του.
  • Το 41% ​​δεν θέλει να αισθάνεται περισσότερο κουρασμένο μετά τις διακοπές του, σε σχέση με πριν.
  • Το 35% χρειάζεται ένα διάλειμμα από την καθημερινή ρουτίνα του.

Τα αυθεντικά ταξίδια είναι επίσης σημαντικά, καθώς πολλοί θέλουν να βυθιστούν σε μια εντελώς διαφορετική κουλτούρα.

  • Σχεδόν οι μισοί (49%) θέλουν να εξερευνήσουν νέους προορισμούς και κουλτούρες.
  • Το ίδιο ποσοστό δηλώνει ότι του αρέσει να δοκιμάζει την τοπική κουζίνα κατά την διάρκεια του ταξιδιού.
  • Για να γνωρίσει πραγματικά την τοπική κουλτούρα, το 16% σχεδιάζει «παρατεταμένες διακοπές» τριών εβδομάδων ή περισσότερων σε έναν προορισμό.
  • Από αυτούς που σχεδιάζουν μεγαλύτερες διακοπές πολλών εβδομάδων, το 37% δηλώνει ότι το κάνει για πρώτη φορά, με την ανάγκη για μεγαλύτερη αλλαγή τοπίου (64%) και την επιθυμία να αισθάνονται ντόπιοι (27%) κύριοι λόγοι.

H εξ αποστάσεως εργασία

Η υβριδική εργασία και η εξ αποστάσεως εργασία έχουν σημαντικό αντίκτυπο στα ταξιδιωτικά σχέδια το 2023.

  • Το ένα τέταρτο (26%) όσων θέλουν να κάνουν παρατεταμένες διακοπές δεν χρειάζεται να πάρουν τόσο μεγάλο μέρος της ετήσιας άδειας χάρη στη δυνατότητα να εργαστούν «εξ αποστάσεως».
  • Το 8% των Γερμανών σχεδιάζει «διακοπές εργασίας», όπου θα συνδεθούν και θα εργαστούν εν κινήσει. Αυτό τους επιτρέπει να γνωρίσουν έναν νέο τόπο χωρίς να χρειαστεί να πάρουν πολλές ημέρες άδεια, ένα πλεονέκτημα που επισημαίνεται από το 36%.

Οι Γερμανοί περιμένουν εμπειρία υψηλής ποιότητας στα καταλύματα

Το 2023, το 43% των Γερμανών ταξιδιωτών σκοπεύει να δαπανήσει περισσότερα χρήματα για τις διακοπές του από ό,τι πέρυσι, ενώ μόνο το 12% σκοπεύει να δαπανήσει λιγότερα.

Το 6% σχεδιάζει να μείνει σε πολυτελή καταλύματα, ενώ δημοφιλή είναι επίσης τα all-inclusive (21%) και τα διαμερίσματα με δυνατότητα προετοιμασίας γευμάτων (14%).

Οι Γερμανοί έχουν υψηλές προσδοκίες από τα καταλύματα των διακοπών τους όσον αφορά την:

  • Τιμή (70%).
  • Καθαριότητα (61%).
  • Ηρεμία και ησυχία (50%)
  • Τοποθεσία (45%).

Εξασφάλιση του προϋπολογισμού των διακοπών

Ενώ το 80% σχεδιάζει ένα ταξίδι, η πλειοψηφία των τουριστών προσπαθεί να περιορίσει τα έξοδα των διακοπών.

  • Το 18% δηλώνει ότι σκοπεύει να κάνει λιγότερες.
  • Για τη μειοψηφία (20%) εκείνων που δεν σχεδιάζουν να ταξιδέψουν, το ανεπαρκές εισόδημα (64%) και το αυξημένο κόστος ζωής και ιδίως ο πληθωρισμός (39%), είναι οι κύριοι λόγοι.

Ο Γερμανοί κάνουν και πάλι κρατήσεις πιο νωρίς

  • Τον Νοέμβριο του 2022, οι κρατήσεις από τη Γερμανία για 61 έως 180 ημέρες εκ των προτέρων αυξήθηκαν κατά 83% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2021.
  • Για τις κρατήσεις για 181 ή περισσότερες ημέρες εκ των προτέρων, η αύξηση ήταν 44%.

Ακολουθώντας όλο και πιο «δημιουργικές» διαδρομές

Για να εξασφαλίσουν ότι θα έχουν μια ποιοτική ταξιδιωτική εμπειρία και ότι θα μπορέσουν να επισκεφθούν τον επιθυμητό προορισμό των διακοπών τους, οι ταξιδιώτες ακολουθούν όλο και πιο «δημιουργικές» διαδρομές.

  • Το 43% των ταξιδιωτών δεν σκοπεύει να ταξιδέψει κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής.
  • Το 31% θα επέλεγε έναν φθηνότερο προορισμό.
  • Το 27% θα αρκεστεί στα ρούχα που φορούσε στις διακοπές πέρυσι.
  • Το 21% θα προτιμήσει πιο προσιτό οικονομικά κατάλυμα.

Οι Γερμανοί για να μπορέσουν να επισκεφθούν τους αγαπημένους τους προορισμούς και τα αγαπημένα τους ξενοδοχεία:

  • Θα μοιραστούν ένα δωμάτιο με άλλους ταξιδιώτες (9%).
  • Το 21% των γονέων δηλώνουν ότι θα προτιμούσαν να μοιραστούν ένα δωμάτιο με τα παιδιά τους παρά να κλείσουν δικό τους.
  • Ένας στους δέκα (10%) που έχουν παιδιά κάτω των 18 ετών δηλώνει ότι θα τα αφήσει στο σπίτι φέτος.
  • Το 16% όσων έχουν παιδιά άνω των 18 ετών δηλώνουν ότι δεν θα τα πάρουν φέτος.

Η βιωσιμότητα σημαντικός παράγοντας στα ταξιδιωτικά σχέδια των Γερμανών

  • Για το 69% οι περιβαλλοντικές πτυχές έχουν κάποια επιρροή στα ταξιδιωτικά τους σχέδια.
  • Το ένα τρίτο (32%) έχει επίγνωση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου των διακοπών του.
  • Το 37% δηλώνει ότι οι περιβαλλοντικές πτυχές καθορίζουν τα ταξιδιωτικά του σχέδια και ότι ξοδεύει τα χρήματα του μόνο σε εταιρείες που έχουν θετικό περιβαλλοντικό απολογισμό.