Τα αναπτυξιακά της σχέδια για την επόμενη τριετία αποκάλυψε πρόσφατα ο μεγαλύτερος ξενοδοχειακός όμιλος Marriott International, βάσει των οποίων θα ανοίγει περίπου ένα ξενοδοχείο κάθε 14 ώρες ανά τον κόσμο.
Με το εν λόγω σχέδιο ο ξενοδοχειακός όμιλος, με τα περισσότερα από 1 εκατ. δωμάτια, στοχεύει στην προσθήκη μεταξύ 285.000 και 300.000 δωματίων στην παγκόσμια απογραφή του μεταξύ 2017 και 2019.
Ειδικότερα, η απόκτηση της Starwood έναντι US $ 13.6 δισ, η οποία έκλεισε πέρυσι, είχε μια μετασχηματιστική επίδραση στο παγκόσμιο αποτύπωμα της Marriott. Η εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν σε 87 χώρες και εδάφη στο τέλος του 2015, έφθασε τα 122 μέχρι το τέλος του 2016, λαμβάνοντας ένα σημαντικό προβάδισμα στο μερίδιο αγοράς του έναντι του επόμενου μεγαλύτερου ανταγωνιστή της.
Η Marriott διαθέτει τώρα πάνω από το 8% της παγκόσμιας αγορά δωματίων ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων των υφιστάμενων ξενοδοχείων και των υπό κατασκευή, με ηγετικό μερίδιο αγοράς στη Βόρεια Αμερική, την Ασία τον Ειρηνικό, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, η εταιρεία εκτιμά ότι η παγκόσμια καταμέτρηση δωματίων της θα αυξηθεί με ετήσιο ρυθμό 6,5%, σε σύγκριση με το 5% κατά τα τελευταία τρία έτη (συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών σημάτων της Starwood).