Η Marriott International εδραιώνει το πολυτελές προβάδισμα της στην Ευρώπη και παράλληλα επιδιώκει μέσω της μάρκας Moxy να κυριαρχήσει και στα ξενοδοχεία της μεσαίας οικονομίας.
Η Marriott International, πριν από ένα χρόνο δήλωσε ότι έχει ως στόχο να είναι η κορυφαία ξενοδοχειακή εταιρεία στην Ευρώπη έως το 2020 και σήμερα ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της -περισσότερα από 190.000 δωμάτια- με επιπλέον 58.000.
Ως η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα στον κόσμο, η Marriott ξεκινά την κυριαρχία των μεγάλων ξενοδοχειακών αγορών στην Γερμανία με επικεφαλής την μάρκα Courtyard by Marriot -ένα μιξ ακινήτων με χαρακτηριστικά Moxy και Marriott.
Στο μεγαλύτερο τμήμα της ευρωπαϊκής αύξησης των δωματίων της κατά τα επόμενα τρία χρόνια θα προσθέσει 50 νέα Moxy Hotels σε 40 προορισμούς, επιταχύνοντας την παρουσία της στις υπάρχουσες αγορές όπως η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο και προχωρώντας σε άλλους βασικούς προορισμούς, όπως οι Κάτω Χώρες, η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Πολωνία, η Ελλάδα και η Γεωργία.
Στη Γερμανία, η στρατηγική που βασίζεται στο Moxy έχει ως στόχο να τριπλασιάσει το υπάρχον χαρτοφυλάκιο της μάρκας από 10 έως 30 ακίνητα. Η Moxy είναι σίγουρα η ισχυρότερη εμπορική επωνυμία του ομίλου στη Γερμανία, με περισσότερα από 70 ξενοδοχεία και σχεδόν 18.000 δωμάτια.
Τον Μάιο του 2019 η μάρκα της Marriott Delta Hotels & Resorts, θα κάνει το το ντεμπούτο στην Γερμανία με το άνοιγμα του ανακαινισμένου New Century Hotel -223 δωματίων- το οποίο μετονομάζεται σε Delta Hotels by Marriott Frankfurt Offenbach.
Η Γαλλία βρίσκεται επίσης στην κορυφή της λίστας αγορών που η Marriott σκοπεύει να επεκταθεί. Στη Γαλλία θα υπάρξουν τρία αρχικά ανοίγματα, στο Παρίσι, την Λιλ και την Σοφία-Αντίπολις κοντά στη Νίκαια.
Στο πρώτο στάδιο ανάπτυξης, ο στόχος είναι τουλάχιστον 30 ξενοδοχεία, δίνοντας προτεραιότητα στην περιοχή του Παρισιού, στα αεροδρόμια, στις 10 πιο δημοφιλείς πόλεις και άλλα 80 ακίνητα σε δευτερεύοντα σημεία. Η ξενοδοχειακή αλυσίδα θεωρεί εφικτό το άνοιγμα 150 ακινήτων ξενοδοχεία Courtyard στην ηπειρωτική Γαλλία.