Η Marriott και η KKR ανακοίνωσαν την είσοδο κάθε εταιρείας στον χώρο φιλοξενίας μεσαίας κλίμακας στην Ιαπωνία, μετά την ολοκλήρωση από την KKR της εξαγοράς της Unizo Hotel CompanyLimited και ενός χαρτοφυλακίου 14 ξενοδοχείων στην Ιαπωνία από την Unizo Holdings.

Τα 14 ξενοδοχεία θα μετατραπούν σε Four Points Express από τη Sheraton. Αυτό σηματοδοτεί την είσοδο της Marriott στο προσιτό τμήμα μεσαίας κλίμακας στην Ιαπωνία και το ντεμπούτο της μάρκας στην Ασία-Ειρηνικό μετά την παγκόσμια κυκλοφορία της σε αυτόν τον χώρο το 2023.

Το χαρτοφυλάκιο των 14 ξενοδοχείων βρίσκεται σε σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς σε 10 πόλεις σε όλη την Ιαπωνία, συμπεριλαμβανομένων των HakodateMoriokaUtsunomiyaYokohamaKanazawaNagoyaOsakaKyotoKobe και Hakata.

Τα ακίνητα αναμένεται να ανοίξουν το δεύτερο εξάμηνο του 2024, προσθέτοντας περισσότερα από 3.600 νέα δωμάτια στα αντίστοιχα χαρτοφυλάκια ξενοδοχείων KKR και Marriott στην Ιαπωνία.

Η Four Points Express από τη Sheraton θα προσφέρει στους καταναλωτές που γνωρίζουν την αξία τους μια απρόσκοπτη εμπειρία ξενοδοχείου σε βολικές τοποθεσίες σε όλη την Ιαπωνία, με αρχές αξιοπιστίας, απλότητας και αξίας τόσο στη σχεδίαση όσο και στην εμπειρία των επισκεπτών.

Η επωνυμία έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επισκεπτών και τα πρότυπα της επωνυμίας προβλέπουν ένα αποδοτικό μοντέλο κόστους που έχει ως στόχο να παρέχει μια αποτελεσματική στρατηγική τιμολόγησης για τους δικαιοδόχους και να συμβάλλει στην ουσιαστική ανάπτυξη της Marriott.