Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Μέση Ανατολή και η Βόρεια Αφρική αποτελούν τις κύριες περιοχές που οδηγούν την ανάπτυξη στα luxury ταξίδια, καταγράφοντας υψηλές δαπάνες.
Παράλληλα, επιδεικνύουν σημαντική ανάγκη για βιώσιμη οικολογική πολυτέλεια και ουσιαστικές πολιτιστικές εμπειρίες.
Αυτό προκύπτει από την πρόσφατη έκθεση «Affluent Travel: A Middle East Perspective» της Mastercard.
Η παγκόσμια αγορά ταξιδιών πολυτελείας αναμένεται να αυξηθεί κατά 7,9% (CAGR) μεταξύ 2024 και 2030. Οι τουρίστες υψηλής καθαρής αξίας συνεισφέρουν περίπου το 36% των παγκόσμιων δαπανών για αποδράσεις.
Η άνοδος του ταξιδιώτη της «ευχαρίστησης»
- Πάνω από το ένα τρίτο (36%) των ταξιδιωτών πολυτελείας θέλουν να γνωρίσουν διαφορετικούς πολιτισμούς.
- Ο συνδυασμός της εργασίας και της αναψυχής, ή αλλιώς bleisure, οδηγεί επίσης σε περισσότερα ταξίδια για εξ αποστάσεως εργασίας, καθώς οι ψηφιακοί νομάδες αλλάζουν το πρόσωπο των ταξιδιών.
- Οι εύποροι τουρίστες έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες από τον παγκόσμιο μέσο όρο να έχουν κάνει διακοπές ως επέκταση σε επαγγελματικό ταξίδι.
Αναζητώντας βιώσιμα διαπιστευτήρια και αυθεντική οικολογική πολυτέλεια
Οι εύποροι καταναλωτές υιοθετούν ένθερμα τη συνειδητή ταξιδιωτική τάση και δίνουν προτεραιότητα στην αυθεντικότητα των εμπειριών οικολογικής πολυτέλειας.
Αυτά περιλαμβάνουν τη σύνδεση με ταξιδιωτικές μάρκες που υποστηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες.
Παγκοσμίως, ένας στους δέκα έχει μείνει σε πολυτελή καταλύματα φιλικά προς το περιβάλλον τα τελευταία τρία χρόνια. Αυτό συγκρίνεται με πέντε στα δέκα μεταξύ εύπορων ατόμων ηλικίας 18-34 ετών.
Σημαντικές οι ταξιδιωτικές εμπειρίες έναντι των υλικών πραγμάτων
Αυτό το τμήμα της αγοράς δίνει μεγαλύτερη έμφαση στις εμπειρίες παρά στα φυσικά αγαθά. Περισσότεροι από τους μισούς πλούσιους ταξιδιώτες, σε σύγκριση με το 43% του παγκόσμιου συνόλου, δίνουν προτεραιότητα στις ουσιαστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες έναντι των αγορών και των αναμνηστικών.
Οι luxury τουρίστες δίνουν προτεραιότητα στις μοναδικές εξατομικευμένες εμπειρίες αντί της τοποθεσίας. Ωστόσο, θέλουν επίσης την αξία των χρημάτων τους με τη μορφή υποδειγματικής εξυπηρέτησης πελατών και περιποίησης.