Είναι οι λόγοι που οι Βρετανοί φρικάρουν στα ξενοδοχεία. Οι λόγοι που τους αναγκάζουν να βγουν από το ξενοδοχείο τους και να μην επιστρέψουν ποτέ.
Και δεν έχουν άδικο, αφού αυτοί συνδέονται με την καθαριότητα. Και τους αποκαλύπτει έρευνα της P & G Professional.
Οι λόγοι που οι Βρετανοί φρικάρουν στα ξενοδοχεία
- Τα βρώμικα σεντόνια.
- Οι τρίχες στο μπάνιο.
- Η άσχημη μυρωδιά στο δωμάτιο.
Η έρευνα σχετικά με τις εμπειρίες των επισκεπτών του ξενοδοχείου δείχνει τη σημασία της καθαριότητας για τη βελτίωση των αξιολογήσεων στο διαδίκτυο και την αφοσίωση των πελατών.
- Το 97% σιχαίνεται τα…στοιχεία προηγούμενων επισκεπτών στο δωμάτιο του.
- Το 66% αηδιάζει με τις τρίχες ενός ξένου στην υποδοχή του ντους.
- Το 84% των επισκεπτών δηλώνει ότι δεν θα επιστρέψει σε ένα κατάλυμα που ήταν ακάθαρτο.
Τα τρία τέταρτα θα αφήσουν μια κακή αναθεώρηση σε απευθείας σύνδεση αν το ξενοδοχείο διαμονής τους ήταν βρώμικο.
Αυτό μπορεί να είναι επιζήμιο για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας, καθώς το 93% διαβάζει τις online κριτικές πριν από την κράτηση.
Όταν πρόκειται για αναζήτηση ενός πεντακάθαρου ξενοδοχείου, το ένα τρίτο των ερωτηθέντων βασίζονται σε συστάσεις από φίλους ή οικογένεια.
Και μπορεί οι Βρετανοί να τρομοκρατούνται από ένα ακάθαρτο δωμάτιο, πολλοί όμως παραδέχονται ότι πέφτουν και οι ίδιοι σε λάθη.
- Πάνω από το ένα τέταρτο παραδέχεται λερώνει τα μαξιλάρια του ξενοδοχείου.
- Το 25% αφήνει τρίχες στο ντους.
- Το ένα πέμπτο ρίχνει το φαγητό στο χαλί.
- Το 5% παραδέχεται ότι βράζει τρόφιμα όπως τα αυγά στο βραστήρα.
- Το 4% αφήνει τα παιδιά να σχεδιάζουν τους τοίχους του ξενοδοχείου με κραγιόν.