Για την παροχή καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών, η Melia Hotels International, υιοθετεί το WhatsApp Business, που επιτρέπει στις εταιρείες να βελτιώσουν το μοντέλο των ψηφιακών σχέσεων τους με τους πελάτες.

Η ξενοδοχειακή εταιρεία που εστιάζει στην καινοτομία προκειμένου να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη, σε πρώτο στάδιο -και μετά την συγκατάθεση των χρηστών- θα χρησιμοποιήσει το WhatsApp Business για να στείλει χρήσιμες πληροφορίες στους πελάτες, όπως τον αριθμό επιβεβαίωσης κράτησης, την τοποθεσία του ξενοδοχείου ή τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας.

“Σήμερα, οι πελάτες θέλουν να συνδεθούν γρήγορα και εύκολα με τις επιχειρήσεις με τον ίδιο τρόπο που συνομιλούν με τους φίλους και την οικογένεια τους, τονίζει ο Gabriel Escarrer, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Melia Hotels International.

Η στρατηγική μας για την εμπειρία των πελατών μας απαιτεί να είμαστε παρόντες σε όλα τα κανάλια και να μπορούν να μας βρουν και το WhatsApp είναι σίγουρα ένα από αυτά.

Αυτός ο τρόπος μας επιτρέπει επίσης να προσεγγίσουμε τους πελάτες μας και να προωθήσουμε την καινοτομία στον κλάδο, δύο από τις θεμελιώδεις αξίες της εταιρείας μας”.