Οι microinfluencers είναι άτομα που συχνά προσεγγίζουν οι ίδιοι τα brands που προωθούν και μπορεί να είναι εμπειρογνώμονες στο αντικείμενο που παρουσιάζουν ή και όχι.

Είναι εξοικειωμένοι με φωτογραφία και τα μυστικά των social media και ακολουθούνται από σχετικά λίγους αλλά πιστούς followers, οι οποίοι ενδιαφέρονται περισσότερο για αυτά που έχει να παρουσιάσει ο influencer, παρά για τον τρόπο που τα παρουσιάζει.

Με το 90% των επαγγελματιών να δηλώνει πως βοηθάει στην οικοδόμηση ενός brand, το 80% να το έχει χρησιμοποιήσει για να να προωθήσει τις υπηρεσίες του, το 69% να πιστεύει ότι ενισχύονται οι πωλήσεις και το 46% να πιστεύει ότι σε συνδυασμό με άλλες πρακτικές επιτυγχάνονται καλύτερα αποτελέσματα, φαίνεται πως η τακτική μάρκετινγκ microInfluence έχει έρθει για να μείνει, σύμφωνα με τα φετινά στοιχεία της Launchmetrics.

Οι microinfluencers είναι σημαντική βιτρίνα πίσω από ένα brand εφόσον η διάδοση από στόμα σε στόμα στα ψηφιακά κανάλια είναι ταχύτερη από ποτέ.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα AdWeek, έχουν περίπου 60% υψηλότερη δέσμευση οπαδών και είναι 6,7 φορές πιο οικονομικά από οποιοδήποτε άλλο τρόπο προώθησης, ενώ η αλληλεπίδραση με τους εν δυνάμει καταναλωτές είναι το μυστικό που δημιουργεί και την έλξη προς το προϊόν.

Οι microinfluencers είναι αλλά και τείνουν να φαίνονται προσιτοί σε αντίθεση με κάποια διασημότητα. Επομένως η οικειότητα και η αυθεντικότητα που εκπέμπουν μεταδίδεται και στο προϊόν που διαφημίζουν κερδίζοντας τον καταναλωτή ο οποίος απλά χαζεύει την οθόνη του, ενώ είναι πολύ πιο οικονομικοί και για τον επιχειρηματία.

Σημαντικό κομμάτι επίσης είναι ότι η τακτική του microinfluence είναι πολύ πιο στοχευμένη με λιγότερες πιθανότητες επικάλυψης για την ώθηση μιας επωνυμίας.

Μάλιστα, το Facebook πρόσφατα άλλαξε κάποιες ρυθμίσεις του υπέρ των microinfluencer δίνοντας τους μεγαλύτερη προτεραιότητα έναντι της ογκώδους διαφήμισης ενός ακριβού brand.

Αυτό θα προσφέρει σχεδόν ίδια προσέγγιση, υψηλότερη δέσμευση του πελάτη, μεγαλύτερο όγκο περιεχομένου, με λιγότερο κόστος και σίγουρα αποτελέσματα που αποζημιώνουν.