Για τη νέα της έκδοση “Getaway to Greece” διακρίθηκε η Mideast από τον HATTA .
Το έντυπο αυτό, ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα του κλάδου καθώς στην πραγματικότητα αποτελεί ένα coffee table album. Πέραν όμως της υψηλής αισθητικής που το χαρακτηρίζει, διαθέτει και πληθώρα πληροφοριών, με αναφορά σε περισσότερους από 100 προορισμούς, αναδρομή στην ελληνική ιστορία, στα ήθη και τα έθιμα της χώρας, καθώς και πληροφορίες σχετικά με τις θεματικές διακοπές που μπορούν να πραγματοποιηθούν στην Ελλάδα.
Στόχος της εταιρίας είναι όχι μόνο να εμπνεύσει το τουριστικό κοινό να επισκεφθεί την Ελλάδα, αλλά να αποτελέσει τον έμπιστο σύμβουλο του κάθε ταξιδιώτη που επιθυμεί να εξερευνήσει τη χώρα μας.
Η κα. Κατερίνα Μούσμπε, Ιδιοκτήτρια και Γενική Διευθύντρια της Mideast δήλωσε σχετικά: «Μόνο εύθυμα συναισθήματα μας γεμίζουν κάθε φορά που βλέπουμε ότι το έργο μας αναγνωρίζεται και διακρίνεται. Το έντυπο αυτό αποτελεί για εμάς βασικό εργαλείο πωλήσεων, καθώς χάρη στη δομή και την πολυτελή του εκτύπωση, μπορούμε να εμπνεύσουμε κάθε πιθανό ταξιδιώτη να επισκεφθεί την Ελλάδα και να ανακαλύψει τους μαγευτικούς προορισμούς της.»