Η γενιά των millenials ενισχύει την εξέλιξη της τουριστικής βιομηχανίας, όντας η μεγαλύτερη μερίδα ταξιδιωτών, ενώ “διψάει” για περισσότερες ανέσεις στον εργασιακό τομέα μέσω ψηφιακών λύσεων, δημιουργώντας μια νέα μορφή τουρισμού που ονομάζεται bleisure (business + leisure).

Σύμφωνα με στατιστικά οι νέοι επιχειρηματίες στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιούν περίπου 18 διαφορετικές ψηφιακές εφαρμογές, ενώ παρατείνουν λίγες μέρες τη διάρκεια των ταξιδιών τους για λόγους αναψυχής.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων της Νότιας Αφρικής (ASATA), Otto de Vries δήλωσε πως “οι ημέρες των διπλωμένων χαρτών, των ταξιδιωτικών επιταγών και των οδηγών έχουν περάσει προ πολλού” μιας και οι millenials είναι μονίμως ενημερωμένοι λόγω της σύνδεσής τους στο διαδίκτυο σε σημείο που και οι ίδιοι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα πρέπει να προτρέχουν εξ’ αρχής για ένα καλά οργανωμένο ταξίδι.

Αυτή η νέα τάση στην αγορά λογικό είναι να οδηγεί σε μια πιο εξατομικευμένη και προσαρμοσμένη ταξιδιωτική εμπειρία, που θα έχει ως αποτέλεσμα πιο ευχαριστημένους πελάτες καθώς ευοδώνονται οι προσδοκίες τους και οι ταξιδιωτικές λύσεις των εμπειρογνωμόνων είναι σωστότερες.

Ο Otto De Vries στη συνέχεια πρότεινε τρόπους προσέγγισης της πελατειακής ομάδας των millenials για ένα αποτελεσματικό πάντρεμα της ψηφιακής συνδεσιμότητας με την ανθρώπινη αλληλεπίδραση.

Αρχικά, έγινε λόγος για τη χρήση της υπηρεσίας χαρτών μέσω εφαρμογής. Το 2017 σχεδόν 197 δισεκατομμύρια άνθρωποι κατέβασαν την εφαρμογές με χάρτες για να εξασφαλίσουν την ομαλή μετακίνησή τους σε ένα διαφορετικό μέρος. Οι περισσότερες εφαρμογές τέτοιου τύπου μάλιστα είναι δωρεάν και λειτουργούν και εκτός σύνδεσης.

Επιπλέον, οι millenials δε διστάζουν να συμβουλευτούν ειδικούς του ταξιδιωτικού τομέα προκειμένου να οργανώσουν το ταξίδι τους και να εξοικονομήσουν χρόνο συνδυάζοντας πάντα τη χρήση της τεχνολογίας για τις κρατήσεις και τους περιπάτους τους.

Το 42% των Βρετανών κάνουν ηλεκτρονικές κρατήσεις ταξιδίων από το κινητό τους και το 51% από τον υπολογιστή, με τα ποσοστά να αυξάνονται με την πάροδο του χρόνου, κάτι που οδηγεί τους ηγέτες της τουριστικής βιομηχανίας στον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεών τους μέσω ιστοτόπων και εφαρμογών.

Για τη generation Y όλα λειτουργούν ψηφιακά και αυτοματοποιημένα. Εφαρμογές όπως το Trip It μπορούν να αποθηκεύσουν τα ταξιδιωτικά έγγραφα και να τα προβάλλουν μέσω διαδικτύου, όμως οι απαιτήσεις των millenials συνεχώς αυξάνονται ζητώντας άμεσες ενημερώσεις ταξιδιού, υπενθυμίσεις, επιβεβαιώσεις κράτησης, κάρτες επιβίβασης και οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να τους διευκολύνει.

Τέλος, η νέα μορφή τουρισμού ονόματι bleisure αποτελεί τάση για τους νέους επιχειρηματίες οι οποίοι επιλέγουν να συνδυάζουν επαγγελματικά ταξίδια με αναψυχή, γνωρίζοντας τα αξιοθέατα των περιοχών που επισκέπτονται.

Οι τουριστικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την τάση και πλέον μέσω του συνεδριακού τουρισμού προσφέρουν προσφορές, ειδικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες για να καταστήσουν πιο ελκυστική την εταιρεία τους και να παρατείνουν τη διαμονή των millenials.