Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Ευρώπη, είναι ο κορυφαίος διεθνής προορισμός ενδιαφέροντος για ταξιδιώτες αναψυχής από τις ΗΠΑ. Περισσότερο από ότι το Μεξικό και η Καραϊβική.

Αυτό δείχνουν τα πρόσφατα δεδομένα της έρευνας Πορτρέτο των Αμερικανών Ταξιδιωτών από την MMGY Global.

Το ερώτημα δεν είναι αν θα ξαναρχίσουν τα διεθνή ταξίδια, αλλά πόσο γρήγορα. Η MMGY Global εκτιμά πώς αυτό έρχεται πιο γρήγορα από ό,τι αναμένει ο κλάδος.

Ο διεθνής ταξιδιωτικός σχεδιασμός και οι κρατήσεις ξεκίνησαν

Οι εξερχόμενοι ταξιδιώτες των ΗΠΑ έχουν ήδη αρχίσει να σχεδιάζουν αποδράσεις ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς αγορές της Ευρώπης.

Οι κρατήσεις για το πρώτο τρίμηνο από τις ΗΠΑ προς την Ιταλία για παράδειγμα αυξάνονται 187%, σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Οι νέες προκλήσεις

Η αύξηση των διεθνών κρατήσεων υποδηλώνει, εν μέρει, μια άμεση ευκαιρία για τα εμπορικά σήματα να επανέλθουν στην αγορά μεγάλων αποστάσεων.

Σε αντίθεση με την προηγούμενη ύφεση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι προορισμοί και οι πάροχοι ταξιδιών σήμερα δεν βασίζονται σε οικονομικές ανησυχίες. Αλλά σε αντιλήψεις για την ασφάλεια και την προσβασιμότητα.

Αυτό αποδεικνύεται από το MMGY Travel Intelligence’s Travel Sentiment Index. Ο δείκτης δείχνει πώς οι αντιλήψεις για την προσιτή τιμή και τη διαθεσιμότητα των κεφαλαίων ξεπερνούν τα προηγούμενα σημάδια.

Ταξιδιωτικές μάρκες που δεν αντιδρούν σύντομα θα δουν αρνητικές μακροπρόθεσμες επιπτώσεις

Παρόλο που είναι σημαντικό να παρακολουθείται ο βραχυπρόθεσμος αντίκτυπος στα ταξίδια το καλοκαίρι και στις αρχές του φθινοπώρου, η πιο κρίσιμη ανησυχία για τους προορισμούς μεγάλων αποστάσεων και τους παρόχους ταξιδιών θα πρέπει να είναι ο τρόπος με τον οποίο προσελκύουν ταξιδιώτες τώρα για επισκέψεις αναψυχής το 2022.

Με τις πρόσφατες ανακοινώσεις Ηνωμένο Βασίλειο και Ευρώπη αυτόν τον μήνα, οι αναζητήσεις πτήσεων προς τις ΗΠΑ έχουν αυξηθεί σημαντικά από το πρώτο τρίμηνο.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, το μέσο παράθυρο κράτησης είναι τώρα 143 ημέρες (σε σύγκριση με 120 ημέρες το 2020).  Η καθυστέρηση για ορισμένες δημοφιλείς πόλεις όπως η Νέα Υόρκη και το Λας Βέγκας είναι πάνω από 200 ημέρες.

Αυτό σημαίνει ότι εάν οι προορισμοί δεν κάνουν μάρκετινγκ σε αυτούς τους ταξιδιώτες σύντομα, θα χάσουν την ευκαιρία να επηρεάσουν το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Η μέτρηση, η ευελιξία και η βελτιστοποίηση θα είναι βασικά

Καθώς οι ταξιδιωτικές μάρκες αξιολογούν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και διανομής τους μέχρι το τέλος του έτους, οι έμπειροι έμποροι θα εξετάσουν τον αντίκτυπο που θα έχει η σημερινή τακτική στα αποτελέσματα του 2022. Με την μέτρηση και συγκέντρωση δεδομένων.

Οι ευέλικτες (κυρίως ψηφιακές) επιτρέπουν στους εμπόρους να βελτιστοποιήσουν και να αλλάξουν καθώς οι τάσεις ταξιδιού αλλάζουν.