Οι ταξιδιωτικές προθέσεις παγκοσμίως παραμένουν σταθερές, παρά το αυξανόμενο κόστος ταξιδιού και σε αντίθεση με πολλές προβλέψεις. Ωστόσο, δεν οδηγούνται πλέον από την ανάγκη και την επιθυμία για ταξίδια.

Αντίθετα, οι ταξιδιώτες προσπαθούν να αποσπάσουν συγκεκριμένα συναισθήματα όταν επιλέγουν έναν προορισμό και σχεδιάζουν την εμπειρία τους. Aυτό αποκαλύπτουν τα τελευταία δεδομένα από έρευνα της MMGY Global.

Δεδομένου ότι τα αεροπορικά ταξίδια έχουν πλέον ξεπεράσει τα επίπεδα του 2019, δίνουν σαφώς προτεραιότητα στις στιγμές της ευτυχίας τους – όποιες κι αν είναι αυτές οι μοναδικές εμπειρίες.

Vibes

Οι ταξιδιώτες αναζητούν να βυθιστούν σε άλλους πολιτισμούς και οι επωνυμίες που μπορούν να βρουν νέους τρόπους να καλύψουν τις ανάγκες τους θα ωφεληθούν.

Εκδρομές και συναυλίες

Μετά την περιοδεία «The Eras Tour» της Taylor Swift που συγκέντρωσε δισεκατομμύρια, οι προορισμοί θα πρέπει να δουν διαφορετικά τον τουρισμό που βασίζεται σε εκδηλώσεις και συναυλίες προκειμένου να τον αξιοποιήσουν στο έπακρο.

Η ανθρώπινη πλευρά

Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται με διάφορους βαθμούς επιτυχίας από τα μέσα ενημέρωσης, οι δημοσιογράφοι και οι καταναλωτές αναζητούν απόδειξη ανθρωπιάς και αυθεντικότητας στο περιεχόμενο που δημιουργούν και καταναλώνουν και στους προορισμούς που αναζητούν.

Αναγεννητικό ταξίδι

Ενώ ο αειφόρος τουρισμός παραμένει σημαντικό θέμα, εξελίσσεται σε μια πιο ολιστική προσέγγιση για τη δημιουργία προορισμών που μπορούν να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στη δοκιμασία του χρόνου.

Διατηρώντας το αληθινό

Με τους εξελισσόμενους ρόλους των DMO και άλλων τουριστικών φορέων, είναι δυνατό να εξαλειφθούν ορισμένοι από τους ταξιδιωτικούς κινδύνους που αντιλαμβάνονται οι ταξιδιώτες. Ωστόσο το ταξίδι πρέπει να διατηρήσει τον αυθεντικό του ρόλο.

Κρουαζιέρα

Το 2024, οι ταξιδιώτες εισέρχονται στην εποχή της αγαπημένης κρουαζιέρας τους. Η CLIA αναφέρει αύξηση 6% στους ταξιδιώτες κρουαζιέρα συγκριτικά με το 2019. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της MMGY Global το 82% των εξερχόμενων ταξιδιωτών των Η.Π.Α
θέλουν να είναι σε θέση να βιώσουν περισσότερα από έναν προορισμό και η κρουαζιέρα τους επιτρέπει να το κάνουν αυτό εύκολα.