Το έντονο ενδιαφέρον των Αμερικανών για διεθνή ταξίδια αποκαλύπτει η πρόσφατη χειμερινή έρευνα της MMGY Intelligence με τίτλο Portrait of American Travelers.
Ειδικότερα, διαπίστωσε ότι σχεδόν 8 στους 10 ενήλικες Αμερικανούς σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές τους επόμενους 12 μήνες, μια αύξηση 7% από τον χειμώνα του 2023.
Παράλληλα, είναι πρόθυμοι να εξερευνήσουν το 2025, με σχέδια να ξοδέψουν πολύ περισσότερα και να κάνουν περισσότερα ταξίδια το επόμενο έτος, καθώς ο μέσος προϋπολογισμός διακοπών ανεβαίνει στα 5.051 δολάρια και η συχνότητα ταξιδιών αυξάνεται στα 4,1 ταξίδια ανά άτομο.
Πιστότητα επωνυμίας
Σημαντική αύξηση της αφοσίωσης σε όλους τους τομείς – με τις αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία να σημειώνουν εκτεταμένη αύξηση των συνδρομών τους στο πρόγραμμα επιβράβευσης. Τα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης ξενοδοχείων αυξήθηκαν κατά 6% από το 2023, ενώ οι αεροπορικές εταιρείες σημείωσαν ακόμη μεγαλύτερη αύξηση 8%.
Μεταβαλλόμενες επιρροές
Αν και η αντιληπτή αυθεντικότητά τους μπορεί να εξασθενεί με την πάροδο του χρόνου, οι δημιουργοί περιεχομένου κοινωνικών μέσων και οι παράγοντες επιρροής διαπιστώθηκε ότι ασκούν μεγαλύτερη επιρροή από τις διασημότητες όταν πρόκειται για αποφάσεις ταξιδιού.
Περισσότεροι από τους μισούς (51%) των ερωτηθέντων είπαν ότι είχαν επηρεαστεί «κάπως» ή «πολύ» από influencers, σε σύγκριση με το 41% από διασημότητες.
Ταξιδεύοντας στο εξωτερικό
Το ενδιαφέρον για διεθνή ταξίδια τους επόμενους έξι μήνες βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο από το 2020, με πολύ περισσότερους ταξιδιώτες από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια να προγραμματίζουν ταξίδια μεταξύ Νοεμβρίου και Απριλίου. Η χαμηλού κόστους και λιγότερο πολυσύχναστη φύση των διακοπών εκτός αιχμής εξακολουθεί να είναι δελεαστική για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες.