Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι διαδικτυακοί αγοραστές εξακολουθούν να καθιστούν το Google κορυφαία πλατφόρμα και για τα ταξίδια, σύμφωνα με ανάλυση της Morgan Stanley.

Για αγορές μέσω Διαδικτύου, οι άνθρωποι ξεκινούν το κυνήγι τους για προσφορές από την Αναζήτηση Google. 

«Η θέση της Google στην κορυφή της διοχέτευσης ηλεκτρονικού εμπορίου εξακολουθεί να είναι ισχυρή, δήλωσε ο Brian Nowak από την Morgan Stanley.

Βλέπουμε την καινοτομία της αναζήτησης λιανικής της Google τα τελευταία χρόνια να φέρνει περισσότερους εμπόρους και απόθεμα σε βελτιωμένες εμπειρίες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τα δεδομένα της έρευνας AlphaWise συνεχίζουν να δείχνουν πώς η συμπεριφορά των καταναλωτών ηλεκτρονικού εμπορίου παραμένει ισχυρή στην Google».

Η ανάλυση αποκαλύπτει πως «περισσότεροι Αμερικανοί επισκέπτονται πρώτα την Google (συμπεριλαμβανομένου και του YouTube) όταν ερευνούν προϊόντα στο διαδίκτυο (58%) από ό,τι η Amazon και η Walmart (27%).»

Περίπου το 35% των Αμερικανών επισκέπτονται πρώτα την Google όταν προσπαθούν να συγκρίνουν τιμές για προϊόντα που έχουν ήδη ερευνηθεί, πρόσθεσε ο Brian Nowak.
Και πρόσθεσε πώς ένας βασικός παράγοντας για τα ταξίδια είναι ότι οι καταναλωτές είναι πιο ευαίσθητοι στις τιμές μετά τον πληθωρισμό του 2022.

Πλέον περίπου το 57% μελών του Amazon Prime ξεκινούν από την Google για να ερευνούν προϊόντα, από περίπου 50% το 2020.
Το 32% των μελών χτυπούν πρώτα την Google όταν συγκρίνουν τις τιμές.

Οι top πλατφόρμες για διαδικτυακές αγορές ταξιδιών

Όσον αφορά στις διαδικτυακές αγορές ταξιδιών, η εταιρεία είπε ότι περίπου το 80% των συμμετεχόντων στην έρευνα στις ΗΠΑ ξεκίνησε την ταξιδιωτική έρευνα στο διαδίκτυο.

Το 37% επέλεξε την Google.
Το 20% έκανε αναζήτηση στην Expedia.
Το 15% προτίμησε να ψάξει στα καταλύματα της Booking Holdings. 

Οι top πλατφόρμες για σύγκριση τιμών σε ταξίδια

Οι συγκρίσεις τιμών μειώνουν κάπως αυτό το χάσμα με το 29% να αναζητά στο Google το 22% στην Expedia και το 20% στους ιστότοπους κρατήσεων.