Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο Trip.com Group επιστρέφει με αναζωπυρωμένες τις φιλοδοξίες του, όπως έκανε γνωστό στο Παγκόσμιο Συνέδριο Συνεργατών του στη Σαγκάη.

Χρησιμοποιώντας υο όρο «καινοτομισμός», ο πρόεδρος του James Liang περιέγραψε τη «νέα φιλοσοφία στα ταξίδια» στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.

«Το νόημα της ζωής είναι να επιδιώκεις την καινοτομία και την κληρονομιά για τη μακροπρόθεσμη ευημερία της ανθρωπότητας, είπε.

Τα ταξίδια έχουν ακόμη περισσότερο νόημα τώρα (όπως και η καινοτομία), γιατί είναι η υψηλότερη μορφή ανθρώπινης φύσης και ικανοποίησης».

Λέγοντας ότι «η καινοτομία δεν μπορεί να γίνει από μηχανές αλλά από ανθρώπους, άτομα, κυβερνήσεις και εταιρείες», σημείωσε ότι το διαδίκτυο και η τεχνητή νοημοσύνη είναι το γόνιμο έδαφος της για την εξυπηρέτηση πελατών και το μάρκετινγκ.

Ξεχώρισε το Trip Genie, τον εξατομικευμένο σχεδιασμό δρομολογίων με τεχνητή νοημοσύνη του ομίλου.
Από την εισαγωγή του τον περασμένο Ιούλιο, έχει χειριστεί περισσότερα από ένα εκατομμύριο ερωτήματα, έχει διπλασιάσει τα ποσοστά μετατροπών, έχει δει 40% επιπλέον χρόνο που ξοδεύουν οι χρήστες και 90% αύξηση στις παραγγελίες.

Ο στόχος για τον Όμιλο Trip.com

  • Δημιουργία ενός παγκόσμιου διαδικτυακού ταξιδιωτικού γραφείου που θα κυριαρχεί σε όλους τους κλάδους. Θα καλύπτει πτήσεις, καταλύματα, τρένα, πακέτα διακοπών, αξιοθέατα και αυτοκίνητα, εταιρικά ταξίδια και B2B και θα υποστηρίζεται από την ανώτερη τεχνολογία stack.
  • Απαράμιλλη εξυπηρέτηση πελατών.
  • Μοναδικό μηχανισμό μάρκετινγκ με πλατφόρμα ζωντανής ροής.

Ισχυρή ανάπτυξη το α’ τρίμηνο του 2024

  • Το 2023, ο Trip.com είδε αύξηση 100% στις διεθνείς και 300% αύξηση στις κρατήσεις και τα έσοδα σε ξενοδοχεία και πτήσεις.
  • Το πρώτο τρίμηνο του 2024, σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη, πάνω από 100% αύξηση στις διεθνείς κρατήσεις ξενοδοχείων και αεροπορικών εισιτηρίων.
  • Η άνοδος ήταν 80% σε Ασία-Ειρηνικός (APAC) και 900% στην Ευρώπη.

Ο όμιλος επέστρεψε στην παγκόσμια πορεία επέκτασης του

Το μήνυμα είναι ηχηρό και ξεκάθαρο. Ο όμιλος επέστρεψε στην παγκόσμια πορεία επέκτασης του, η οποία σταμάτησε προσωρινά από την πανδημία. Πρόσφατα έχει παρουσία στη Μέση Ανατολή και κοιτάζει προς τη Νότια Αμερική.

«Επεκτεινώμαστε διεθνώς, δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος του Jane Sun. Θέλουμε να φέρουμε ταξιδιώτες από την Ασία και την Κίνα στον υπόλοιπο κόσμο και ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο στην Ασία και την Κίνα. Θέλουμε να φέρουμε τον κόσμο πιο κοντά».

Η θετική εικόνα σε διεθνές επίπεδο καθοδηγείται από τους Κινέζους τουρίστες στο εξωτερικό, αλλά και στην επέκταση σημείων πωλήσεων της Trip παγκοσμίως.
Η άνοδος πιστώνεται και σε luxury ταξιδιώτες καθώς και της νεότερης γενιάς (όσους γεννήθηκαν τη δεκαετία του 1990 και του 2000) που αυξάνονται σημαντικά από το 2023 έως το 2024.

«Αυτή η νεότερη γενιά χρειάζεται μια νέα προσέγγιση, είπε ο Boon Sian Chai, διευθύνων σύμβουλος και αντιπρόεδρος των διεθνών αγορών.

Η ομάδα μας θα χρησιμοποιήσει τεχνολογία. Η δημιουργία ενός ταξιδιωτικού οικοσυστήματος γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη και το περιεχόμενο από τους χρήστες, θα καταστήσει αβίαστη τη διασφάλιση μιας απρόσκοπτης και ανέμελης εμπειρίας και θα επικεντρωθεί στη βιωσιμότητα».

Μια τάση που παρατηρείται στις κρατήσεις διαμονής είναι ο μεγαλύτερος μέσος χρόνος παράδοσης των 22 ημερών και η βιωσιμότητα με 2.600 ξενοδοχεία να έχουν χαρακτηριστεί χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

Επέκταση των σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη

Εν τω μεταξύ, η διεθνής επιχείρηση με τρένα του ομίλου έχει επεκτείνει τις δραστηριότητες της στην Ευρώπη, ξεκινώντας από το Ηνωμένο Βασίλειο και καλύπτοντας τώρα την Ολλανδία, τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ελβετία, τη Γερμανία και την Ιταλία, μεταξύ ορισμένων από τις βασικές αγορές του.

Η Florence Pasquier, επικεφαλής εμπορική διευθύντρια της Rail Europe, η οποία ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Ctrip το 2011, δήλωσε ότι έχει πουλήσει εισιτήρια αξίας 110 εκατομμυρίων ευρώ μέσω του ομίλου.
Η τάση είναι η αυξανόμενη ζήτηση από μικρότερες ομάδων Κινέζων ταξιδιωτών καθώς και για περισσότερους νέους προορισμούς».

Εν τω μεταξύ, ο όμιλος σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων σε πακέτα διακοπών και θα επεκτείνει τις υπηρεσίες έκδοσης εισιτηρίων παγκοσμίως το επόμενο έτος με 16 νέους ιστότοπους και οκτώ νέες γλώσσες εξυπηρέτησης.
Υπάρχουν επίσης σχέδια για επέκταση των υπηρεσιών ενοικίασης αυτοκινήτων στην Ταϊλάνδη, την Ιαπωνία και άλλες αγορές.