
To Heathrow του Λονδίνου ανακοίνωσε ότι διερευνά μια πρόταση για την εφαρμογή ενός Forecourt Access Charge (FAC) για οχήματα στα τέλη του 2021.
Η χρέωση, η οποία αναμένεται να είναι περίπου £ 5, αποτελεί μέρος πολλών αναθεωρήσεων στο σχέδιο πρόσβασης του αεροδρομίου ως αποτέλεσμα της κατάρρευσης του αριθμού των επιβατών και των ζημιών ύψους 1,5 δισεκατομμυρίων £ το 2020.
Το Heathrow εξέτασε όλες τις προγραμματισμένες επενδύσεις του, οι οποίες είχαν αναληφθεί όταν πάνω από 80 εκατομμύρια επιβάτες χρησιμοποιούσαν το αεροδρόμιο ετησίως, πριν το ξέσπασμα του κορωνοϊού.
Αυτή η ανασκόπηση οδήγησε σε αλλαγές που επαναπροσδιορίζουν τις δαπάνες του αεροδρομίου για έργα, έτσι ώστε οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις να συνεχίσουν να μειώνονται, ενώ οι θέσεις εργασίας προστατεύονται κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Το Heathrow αναμένει λιγότερα αυτοκίνητα λόγω της μειωμένης ζήτησης επιβατών, αλλά οι ανησυχίες σχετικά με τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς λόγω της πανδημίας αποτελούν μια νέα πρόκληση. Ανταποκρινόμενο σε αυτό, το FAC θα αντικαταστήσει σχέδια για το Heathrow Ultra Low Emission Zone (HULEZ) που ανακοινώθηκε τον Μάιο του 2019.
Το αναθεωρημένο σχέδιο διασφαλίζει ότι το Heathrow παραμένει ικανό να επιτύχει τους μακροπρόθεσμους στόχους για τις δημόσιες μεταφορές και, άλλα μέτρα, συμπεριλαμβανομένου του HULEZ.
Τα έσοδα που συγκεντρώνονται μέσω του FAC θα χρησιμοποιηθούν για την αντιστάθμιση του κόστους του αεροδρομίου, συμπεριλαμβανομένων των μελλοντικών βιώσιμων επενδύσεων στις μεταφορές, καθώς και για τη μείωση των χρεώσεων των επιβατών.
Η χρέωση πρόσβασης Forecourt θα ισχύει για όλα τα οχήματα που εισέρχονται στα προαύλια των τερματικών του Heathrow, αν και θα ισχύουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως οι κάτοχοι μπλε σήματος και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης. Ο πλήρης κατάλογος των εξαιρέσεων δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί.