Η Navarino Services ανανέωσε μια μακροπρόθεσμη συνεργασία με τη Sabre , μετά από 17 χρόνια χρήσης του συστήματος SynXis Central Reservations της τεχνολογικής εταιρείας για την ανάπτυξη ισχύος στον κλάδο της φιλοξενίας.
Σύμφωνα με τη νέα συμφωνία, η Sabre θα συνεχίσει να παρέχει στις Navarino Services τη λύση SynXis Central Reservations. Επιπλέον, η Navarino Services θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα SynXis , η οποία βελτιστοποιεί τα παγκόσμια κανάλια διανομής και παρέχει μεγαλύτερη κλίμακα και λειτουργική αποδοτικότητα για μείωση του κόστους.
Όλοι οι ξενοδοχειακοί συνεργάτες που είναι συνδεδεμένοι με τις Υπηρεσίες Navarino σε όλο τον κόσμο έχουν υιοθετήσει την τεχνολογία της Sabre και νέα ξενοδοχεία που θα ενταχθούν θα επωφεληθούν επίσης από τις λύσεις διανομής και λιανικής της Πλατφόρμα SynXis.
Με το SynXis Central Reservations System, το SynXis Booking Engine και τις λύσεις SynXis Channel Connect, η Sabre θα υποστηρίξει την πρόσθετη ανάπτυξη της Navarino Services, βοηθώντας τους συνεργάτες ξενοδοχείων να συλλάβουν περισσότερες κρατήσεις, απλοποιώντας και αυτοματοποιώντας τη διανομή μέσω άμεσων και έμμεσων καναλιών.
«Οι πάροχοι φιλοξενίας όπως οι Navarino Services χρειάζονται πρόσβαση σε ισχυρές τεχνολογικές λύσεις, καθώς και σε ένα ευρύ δίκτυο καναλιών για να προσεγγίσουν πελάτες και να αυξήσουν τις μετατροπές», δήλωσε ο Frank Trampert , διευθύνων σύμβουλος και διευθύνων σύμβουλος, EMEA και APAC, Sabre Hospitality Solutions. «Στόχος μας είναι να προσφέρουμε κορυφαία καινοτομία στην αγορά για τη βιομηχανία φιλοξενίας, με ενσωματωμένα δυναμικά εργαλεία εξατομίκευσης, μαζί με μια πλήρη σειρά ψηφιακών υπηρεσιών και ψηφιακά σημεία επαφής με τεχνολογία AI για αφοσίωση των καταναλωτών. Περιμένουμε αυτό να βοηθήσει τη Navarino Services να αυξήσει σημαντικά τα έσοδα για τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία της σε όλο τον κόσμο. “