Πιο ισχυρή είναι η τάση ολοκλήρωσης μιας αγοράς- ξενοδοχειακής κράτησης από τους χρήστες των συσκευών Αpple σε συνδυασμό με υψηλότερη μέση αξία παραγγελίας.
Σύμφωνα με έρευνα της Nelios που διεξήχθη για την περίοδο 01/01/2015 έως και 31/12/2015 ,τo συμπέρασμα αυτό αποτυπώνεται σε όλους τους τύπους συσκευών της Apple (κινητό, tablet και desktop), συγκριτικά με τους χρήστες άλλων λειτουργικών συστημάτων. Στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγει και η έρευνα της Monetate, όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα, καθώς και οι έρευνες της IBM και Comscore, σύμφωνα με τις οποίες οι χρήστες των iOS επιφέρουν μεγαλύτερα έσοδα για τον ξενοδόχο, έναντι των χρηστών Android, παρά το γεγονός ότι τελευταίοι κυριαρχούν αριθμητικά στην παγκόσμια αγορά.
Σημειώνεται πως η έρευνα εξετάζει τις κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο, μέσω των επιμέρους λειτουργικών συστημάτων, σε συνδυασμό με τον τζίρο που απέφεραν στα ξενοδοχεία.
Chart Apple.png
Η Έρευνα της Νelios
 
Σε δύο κεντρικά συμπεράσματα καταλήγει η έρευνα της Nelios, η οποία εξετάζει τις κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν παγκοσμίως προς τα ελληνικά ξενοδοχεία για το 2015, με βασική παράμετρο το λειτουργικό σύστημα απο το οποίο προήλθαν (Windows, Macintosh, ios, Android, Linux).
Ανεξάρτητα από τη συσκευή, οι χρήστες της Apple τείνουν να ολοκληρώνουν συχνότερα μια ξενοδοχειακή κράτηση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπερτερούν κατά κανόνα στα ποσοστά ξενοδοχειακών κρατήσεων. Ανεξάρτητα, όμως, απο το ποσοστό των κρατήσεων, οι χρήστες της Apple αποφέρουν μεγαλύτερο τζίρο, καθώς φαίνεται να πραγματοποιούν κρατήσεις με υψηλότερη μέση αξία παραγγελίας απ’ ό,τι οι χρήστες Windows, Αndroid ή Linux.
Όσον αφορά τις κρατήσεις μέσω smartphones,  η θέση της Apple είναι κυρίαρχη, αφού τόσο ο αριθμός των κρατήσεων, όσο και ο τζίρος κινείται σε πολύ υψηλά ποσοστά συγκριτικά με τον κυριότερο ανταγωνιστή του, τα Android. Το γεγονός αυτό παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον αν σκεφτούμε ότι οι χρήστες των IOS smartphones αποτελούν περίπου το 25% του συνόλου των χρηστών παγκοσμίως.
Τα συμπεράσματα αποτυπώνονται στα παρακάτω γραφήματα, τα οποία εστιάζουν στις 6 μεγαλύτερες αγορές εισροής τουριστών για την Ελλάδα.
Βάσει ερευνών, προκύπτει ότι το λειτουργικό Android είναι πιο δημοφιλές στις αναπτυσσόμενες απ’ ότι στις ανεπτυγμένες χώρες, λόγω του ότι η αγοραστική δύναμη των αναπτυσσόμενων χωρών είναι πολύ μικρότερη. Παράλληλα, η χρήση των πιστωτικών καρτών στις αναπτυσσόμενες χώρες κινείται σε χαμηλά επίπεδα, καθώς οι άνθρωποι έχουν την τάση να χρησιμοποιούν ρευστό για τις συναλλαγές τους, σε αντίθεση με τις ανεπτυγμένες χώρες, όπου η χρήση των πιστωτικών καρτών είναι πιο διαδεδομένη.
Σύμφωνα με την έρευνα , δεν είναι δυνατόν να απαντηθεί με σιγουριά για το εάν η τάση αυτή θα συνεχιστεί, καθώς το αγοραστικό κοινό των Android διευρύνεται συνεχώς (700.000 new installations daily) και οι τάσεις των χρηστών του τείνουν να προσιδιάζουν με αυτές των IOS.