Τον Δεκέμβριο, 129.664 πελάτες πέταξαν με τη Νorwegian, μείωση 94% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Η χωρητικότητα (ASK) και η συνολική κίνηση επιβατών (RPK) μειώθηκαν και οι δύο κατά 98%. Ο συντελεστής φόρτωσης ήταν 52,3%, μειωμένος κατά 31 ποσοστιαίες μονάδες.

Ο Jacob Schram, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Η πανδημία εξακολουθεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην επιχείρησή μας όπως είχε από τον Μάρτιο του 2020. Στις αρχές του περασμένου έτους, ο Νorwegian κατευθύνθηκε για ένα θετικό αποτέλεσμα το 2020, και τώρα βρισκόμαστε αγωνιζόμαστε για επιβίωση. Παρά τη χαμηλή ζήτηση τον Δεκέμβριο, οι χριστουγεννιάτικες κρατήσεις ήταν θετικές και καταφέραμε να προσαρμόσουμε τις δραστηριότητές μας στην τρέχουσα κατάσταση. Στόχος μας είναι να είμαστε μια οικονομικά ισχυρή και ανταγωνιστική αεροπορική εταιρεία, με μια νέα οικονομική δομή, έναν σωστό στόλο και βελτιωμένη προσφορά πελατών. ”

« Ο εμβολιασμός κυκλοφορεί τώρα σε όλο τον κόσμο και είναι καλή είδηση ​​τόσο για την αεροπορική βιομηχανία όσο και για όσους θέλουν να ταξιδέψουν. Θα είμαστε έτοιμοι να συναντήσουμε τον ανταγωνισμό για τους πελάτες μετά την πανδημία COVID-19. Το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά, αλλά θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε και να βγούμε από αυτήν την κρίση ως ισχυρότερη Norwegian », δήλωσε ο Schram.

Ο εταιρεία εκμεταλλεύτηκε εννέα αεροσκάφη κατά μέσο όρο τον Δεκέμβριο, κυρίως σε εσωτερικά δρομολόγια στη Νορβηγία. Η εταιρεία πραγματοποίησε το 95,6% των προγραμματισμένων πτήσεων τον Δεκέμβριο, από τις οποίες το 88,5% αναχώρησε εγκαίρως.