Η G Adventures εντόπισε τις 10 κορυφαίες τάσεις για τα ταξίδια το 2022, με πληροφορίες για το πώς θέλουν οι άνθρωποι να ταξιδέψουν και πού θέλουν να πάνε. Ο ιδρυτής της G Adventures, Bruce Poon Tip, λέει ότι οι τάσεις αποκαλύπτουν ότι η πανδημία έχει δημιουργήσει έναν πιο συνειδητό ταξιδιώτη και έχει προσφέρει στους χειριστές μια τεράστια ευκαιρία για αλλαγή.

Ενισχύεται ο κοινοτικός τουρισμός

Σχεδόν το ένα τρίτο (28%*) των ερωτηθέντων στην Αυστραλία λένε ότι θα δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στο υπεύθυνα ταξίδια το 2022. Με την αυξημένη εστίαση στην κοινότητα και την υποστήριξη των τοπικών επιχειρήσεων που ενισχύονται κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είναι λογικό αυτή η νοοτροπία μεταφέρει σε διεθνή ταξιδιωτικά σχέδια.

Στήριξη των κατοίκων της περιοχής

Ο πιο σημαντικός παράγοντας για τους ανθρώπους όταν ταξιδεύουν είναι ότι τα χρήματά τους ωφελούν τους ντόπιους, σε ποσοστό 68%. Αυτή η τάση έχει ενταθεί από τις επιπτώσεις της πανδημίας σε εκείνες τις χώρες που βασίζονται στον τουρισμό για την οικονομική τους επιβίωση. Ήρθε πολύ μπροστά από άλλα σημαντικά ζητήματα, όπως η ελαχιστοποίηση του αποτυπώματος άνθρακα και η μείωση της κατανάλωσης πλαστικών (και τα δύο στο 15 τοις εκατό παγκοσμίως).

Οι ταξιδιώτες θα έχουν περισσότερα μετρητά

Με την παραμονή τους στην ώθηση μιας έκρηξης αποταμιεύσεων, το 24% των Αυστραλών   δήλωσαν ότι αύξησαν τον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό τους για τις επόμενες διεθνείς διακοπές τους, πράγμα που σημαίνει ότι τα ταξιδιωτικά τους δολάρια είναι πιθανό να τους οδηγήσουν σε μεγαλύτερες περιπέτειες από ό,τι πίστευαν.

Εργασία εξ αποστάσεως

Καθώς ο κόσμος στράφηκε προς την εξ αποστάσεως εργασία, οι εταιρείες συνειδητοποίησαν ότι οι χώροι γραφείου δεν απαιτούνταν πλέον για τη διασφάλιση της παραγωγικότητας. Το 20% των ερωτηθέντων στην πιο πρόσφατη έρευνα της G Adventures λένε ότι είναι σε θέση να «εργάζονται από οπουδήποτε – με αυτόν τον αριθμό να αυξάνεται στο 46% για τα άτομα ηλικίας 18-34 ετών. Ένας αυξανόμενος αριθμός ατόμων σχεδιάζει να συνδυάσει την εργασία με τα ταξίδια στο μέλλον στο 20%, από 14% τον Δεκέμβριο του 2020.

Οι ξενώνες κάνουν μεγάλη επιστροφή

Η ανάγκη για κοινωνική σύνδεση μεταξύ των νεαρών ταξιδιωτών είναι έντονη με το 55% των Αυστραλών ηλικίας 18-34 ετών να δηλώνουν ότι είναι πιθανό να δοκιμάσουν μια εμπειρία ξενώνα μετά την πανδημία και το 50% όσων εκφράζουν ότι συναντούν άτομα για να κοινωνικοποιηθούν στον ξενώνα και πιθανώς ταξίδι με, είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας κατά την επιλογή ενός ξενώνα.

Οι ταξιδιώτες θέλουν να αποσυνδεθούν από τις συσκευές

Εκτός από τους εργαζόμενους, ενώ οι ταξιδιώτες θέλουν να επανασυνδεθούν με ανθρώπους και μέρη, επιθυμούν απεγνωσμένα να αποσυνδεθούν από τον διαδικτυακό κόσμο ενώ βρίσκονται σε διακοπές. Το 47% των ερωτηθέντων θέλει να αφιερώσει χρόνο από τις συσκευές του και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι ταξιδιώτες θέλουν να πάνε πιο μακριά

Η έκκληση για τις εγχώριες διακοπές εξαντλείται καθώς η πανδημία κυλά. Μόνο το 17% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα προτιμούσε να μείνει πιο κοντά στο σπίτι, σε αντίθεση με το να πάνε πιο μακριά στις επόμενες διεθνείς διακοπές τους.

Η ζωή του lockdown έχει οδηγήσει στην επιθυμία να είμαστε πιο δραστήριοι

Το 67% των ερωτηθέντων θέλουν να είναι σωματικά δραστήριοι στις επόμενες διακοπές τους και με το 63% των ταξιδιωτών που ερωτήθηκαν να λένε ότι η σωματική και ψυχική τους ευεξία είναι ένα από τα κύρια μέλημα όταν κάνουν κράτηση για διακοπές, η πεζοπορία δεν φάνηκε ποτέ πιο ελκυστική.

Προτεραιότητα η ευεξία και η ψυχική υγεία

Με το συντριπτικό 93% των ταξιδιωτών να λέει ότι τα ταξίδια είναι σημαντικά για την ευημερία και την ψυχική τους υγεία, οι ταξιδιώτες θέλουν επίσης να κάνουν τις επόμενες διακοπές τους με τρόπο που όχι μόνο τους βοηθά να επανασυνδεθούν αλλά και βελτιστοποιούν τα ταξίδια ως μέσο αναζωογόνησης.

Το ταξίδι επανασύνδεσης

Οι καταναλωτές είναι πεινασμένοι για νέες εμπειρίες και συνδέσεις. Παρόλο που ο όρος «ταξίδι εκδίκησης» – η παρόρμηση να ταξιδέψετε για να αναπληρώσετε τον χαμένο χρόνο στο lockdown – κέρδισε δημοτικότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα ταξίδια επανασύνδεσης είναι ο κύριος λόγος για ταξίδια στο 40% με ταξίδια εκδίκησης – η κράτηση ενός ταξιδιού σε αναπληρώστε τον χαμένο χρόνο – έρχονται με μόλις 16%.