Περισσότεροι από 3 στους 5 Αμερικανούς πιστεύουν ότι έχουν την ικανότητα ή τη δυνατότητα να γίνουν ταξιδιωτικοί influencers.
Μια έρευνα σε 2.000 ενήλικες από το OnePoll για λογαριασμό του Discovery Cove αποκάλυψε ότι το 30% πιστεύει ακράδαντα ότι θα μπορούσε να επηρεάσει τα ταξίδια. Ένα 33% πιστεύει ότι μπορεί να έχει τη δυνατότητα να γίνει.
Όσον αφορά στις ταξιδιωτικές προτιμήσεις, το ένα τρίτο των ερωτηθέντων προτιμά έναν συνδυασμό φυσικών και ανθρωπογενών ορόσημων, με το 20% να προτιμά το δεύτερο.
Οι ευκαιρίες για κοντινή εξερεύνηση (39%) και η πιθανή αλληλεπίδραση με ζώα (29%) τροφοδότησαν την επιθυμία των ερωτηθέντων να ταξιδέψουν.
Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι ζωολογικοί κήποι και τα ενυδρεία (34%) και τα αξιοθέατα (31%) αποδείχθηκαν μερικοί από τους πιο αξιόλογους ταξιδιωτικούς προορισμούς στα social media.
Η δημοσκόπηση έδειξε επίσης ότι η σαγηνευτική ομορφιά προσελκύει τους ανθρώπους σε προορισμούς και τους ωθεί να δημοσιεύουν εικόνες από αυτά που έχουν δει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ανεξάρτητα από την τοποθεσία, οι ερωτηθέντες, κατά μέσο όρο, λένε ότι η χώρα καταγωγής τους έχει περίπου 10 αξιόλογα αξιοθέατα.
Το OnePoll διαπίστωσε ότι ο μέσος Αμερικανός είναι πρόθυμος να ταξιδέψει 181 μίλια για να δει έναν προορισμό που προτείνουν η οικογένεια ή οι φίλοι.
Οι ερωτηθέντες ανέφεραν επίσης άλλους παράγοντες που θα μπορούσαν να τους ενθαρρύνουν να ταξιδέψουν, συμπεριλαμβανομένων των εμπειριών για πρώτη φορά (33%) και των εμπνευσμένων ευκαιριών φωτογραφίας (31%).
“Οι Αμερικανοί αναζητούν προορισμούς για το Instagram. Οι όμορφες τοποθεσίες και οι μοναδικές εμπειρίες προσελκύουν πλήθη από όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, είτε πρόκειται για στιγμές λίστας κουβάδων είτε για αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης”, δήλωσε η Crystal O’Hea, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ για το Discovery Cove. «Οι άνθρωποι αναζητούν επίσης ταξίδια με πολλούς συναρπαστικούς τουριστικούς προορισμούς κοντά».
Σχεδόν 7 στους 10 (69%) πιστεύουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας καλός τρόπος για να βρείτε νέους ταξιδιωτικούς προορισμούς. Το 67% πιστεύει ότι είναι ένας καλός τρόπος για να ενθαρρύνουν τα ταξίδια.
Περισσότεροι από τους μισούς (58%) των ερωτηθέντων είπαν ότι είναι πιθανό να επισκεφθούν κάποιον προορισμό μόνο και μόνο επειδή το είδαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι δημοσιεύουν περισσότερες αναρτήσεις κατά τη διάρκεια των διακοπών από ό,τι κάνουν μια τυπική μέρα.
Όσον αφορά τον προσδιορισμό του αν ένας προορισμός αξίζει να ανταποκριθεί, το 43 τοις εκατό εξετάζει τη φυσική ομορφιά και το 35 τοις εκατό σταθμίζει τις δημιουργικές ευκαιρίες φωτογραφίας.
Κορυφαίοι προορισμοί για φωτογραφίες στα social media
- Φυσικό τοπίο (παραλίες, βουνά κ.λπ.) – 38%
- Ιστορικά ορόσημα – 38%
- Εθνικά πάρκα – 38%
- Τοπικά αξιοθέατα – 37%
- Μουσεία και εκθέματα – 37%
- Προορισμοί/θέρετρα που φτιάχτηκαν από ανθρώπους – 36%
- Ζωολογικοί κήποι/ενυδρεία – 34%
- Εστιατόρια – 33%
- Θεματικά πάρκα – 33%
- Προορισμοί στο εξωτερικό – 31%
- Αξιοθέατα κατά μήκος μιας διαδρομής – 31%
- Προορισμοί εμπνευσμένοι από την ποπ κουλτούρα – 30%
- Καταστήματα – 27%