Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι ταξιδιώτες Gen Z ερευνούν και αξιολογούν τις εμπειρίες, το κόστος και όλα όσα παρέχουν οι ψηφιακές πλατφόρμες για αποδράσεις.
Στις ιδιαίτερες προτιμήσεις αυτής της γενιάς ταξιδιωτών είναι η ψηφιοποίηση.

Σύμφωνα με την Merrill Lynch, η λεγόμενη Gen Z αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 35% του πληθυσμού παγκοσμίως και αναγνωρίζεται ως η πρώτη γενιά ψηφιακών νομάδων (digital nomads).

Η ισχυρή παρουσία των νέων στον ταξιδιωτικό κλάδο είναι αδιαμφισβήτητη. Και η τεχνολογική καινοτομία είναι ο μόνος τρόπος για να παραμείνουν κοντά τους οι παίκτες του κλάδου καλύπτοντας τα ενδιαφέροντα των Gen Z, καθώς αναδύονται νέες ταξιδιωτικές τάσεις.
Αυτές τις πρόσφατες ταξιδιωτικές τάσεις των Gen Z, αποκαλύπτει έρευνα της Assist Card.

Πώς διαμορφώνονται οι πιο πρόσφατες ταξιδιωτικές τάσεις των Gen Z

Workation

Το workation είναι μια από τις νεότερες ταξιδιωτικές τάσεις που ωθήθηκε από την πανδημία.
Συνδυάζει την εργασία με το ταξίδι με τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχει η δυνατότητα μετακίνησης σε έναν προορισμό για επαγγελματικούς λόγους αλλά και χρόνος για διακοπές.

Ανταλλαγές φοιτητών

Οι ανταλλαγές φοιτητών επιτρέπουν στους ταξιδιώτες Gen Z να εμπλουτίσουν την ακαδημαϊκή τους κατάρτιση και να ζήσουν μια αξέχαστη περιπέτεια γνωρίζοντας νέους διεθνείς προορισμούς.

Βιώσιμος τουρισμός

Οι νέοι λατρεύουν όλο και περισσότερο την εγγύτητα με τη φύση και τη φροντίζουν σε κάθε τους ταξίδι.
Οι προορισμοί σε παραλίες και αγροτικές περιοχές είναι από τις κύριες ταξιδιωτικές τάσεις της πανδημίας COVID 19.

Ψηφιακές εμπειρίες

Οι ταξιδιώτες Gen Z θέλουν να είναι «πάντα συνδεδεμένοι. Προτεραιότητα γι΄αυτούς αποτελεί η συνδεσιμότητα για την επιλογή προορισμών, καταλυμάτων, μεταφοράς και δραστηριοτήτων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Προτίμηση στην ψηφιοποίηση

Καθώς προχωρά η αναβίωση της τουριστικής βιομηχανίας, η σημασία της ψηφιοποίησης για τον τουριστικό τομέα είναι εμφανής.
Για τους ταξιδιώτες Gen Z, η πρόθεση -περισσότερο από το να ζήσουν νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες- είναι να είναι «πάντα συνδεδεμένοι».