Η Ιταλία,τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Γαλλία στους 3 πιο δημοφιλείς προορισμούς για MICE ( meetings, incentives,congresses,events) σύμφωνα με την πρώτη ειδική ετήσια έκθεση για προορισμούς από την Pacific World.Η έκθεση διαπιστώνει τις πιο δημοφιλείς προορισμούς MICE στον κόσμο, αναδεικνύοντας τις 12 τάσεις για τους προορισμούς MICE.

Η Ιταλία, τα ΗΑΕ, και η Γαλλία είναι οι 3 πιο δημοφιλείς προορισμούς MICE στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή ενώ η Νότια Κορέα,η Ινδονησία και το Χονγκ Κονγκ είναι οι 3 πιο δημοφιλείς προορισμούς στην Ασία.Η Ελλάδα σκαρφάλωσε στην 3η θέση για τον Ιούνιο και την 1η θέση για τον Δεκέμβρη .

Οι 12 κορυφαίες τάσεις για κορυφαίους προορισμούς MICE:

Συμμόρφωση και την Εταιρική Διακυβέρνηση:

Οι διεθνείς πελάτες ζητούν από τους προμηθευτές ολοένα περισσότερο να προσφέρουν εγγυήσεις στους τομείς της Εταιρικής Διακυβέρνησης και Κανονιστικής Συμμόρφωσης.

Ανακαλύπτοντας τους προορισμούς

Οι top προορισμοί έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν εκ νέου τον εαυτό τους εκμεταλλευόμενοι την πολιτιστική και φυσική κληρονομιά τους και επενδύοντας σε νέες δομές. Παλιοί και νέοι προορισμοί ,που προσφέρουν ένα σύνθετο πακέτο από ιστορία,τέχνη και ξενοδοχεία έχουν την μεγαλύτερη ζήτηση.

Τοποθεσίες

Σημαντικές διεθνείς εταιρείες έχουν την έδρα ή τα εργοστάσιά τους στην πλειοψηφία από τους κορυφαίους προορισμούς , επηρεάζοντας θετικά την ανάπτυξη των επιχειρήσεων MICE. Οι επισκέψεις σε εργοστάσια σε συνδυασμό με τα συνέδρια και τις συναντήσεις είναι συχνά τα ζητούμενα ,ιδιαίτερα ανάμεσα στους κορυφαίες ασιατικές πόλεις.

VISA

Οι πολιτικές για τη μετανάστευση και τις απαιτήσεις θεώρησης της βίζας είναι ακόμα ένας ισχυρός αποφασιστικός παράγοντας κατά την επιλογή ενός προορισμού. Οι προορισμοί χωρίς βίζα είναι πάντα προτιμητέοι.

Επενδύσεις από διεθνείς ξενοδοχειάκες αλυσίδες δημιουργούν εμπιστοσύνη

Το άνοιγμα νέων διεθνών αλυσίδων ξενοδοχείων σε MICE προορισμούς δημιουργεί εμπιστοσύνη και το ενδιαφέρον για έναν προορισμό. Οι επενδύσεις αυτές θεωρούνται ως ένδειξη εμπιστοσύνης,καθώς αν μια διεθνής αλυσίδα επενδύει σε νέα ξενοδοχεία σε μία πόλη στην Κίνα θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητας όχι μόνο για τους χώρους αναψυχής, αλλά και για τη βιομηχανία MICE.

Μεγάλες εκδηλώσεις και παγκοσμίου φήμης δραστηριότητες προσελκύουν το ενδιαφέρον

Οι μεγάλες διεθνείς εκδηλώσεις συμβάλλουν στη δημιουργία τάσης για συγκεκριμένους προορισμούς. Γεγονότα όπως η F1, διεθνείς συναντήσεις παγκόσμιων ηγετών, μεγάλα διεθνή συνέδρια και επισκέψεις από παγκοσμίου φήμης προσωπικότης όπως ο Πάπας στη Ρώμη δημιουργούν τάση.

Προσβασιμότητα: Πτήσεις και τρένα

Καλές συνδέσεις και νέα δρομολόγια που ενισχύονται από τις διαφημιστικές καμπάνιες επηρεάζουν θετικά τα MICE ταξίδια.Οι στρατηγικές κινήσεις όπως η περίπτωση ETIHAD – ALITALIA ,προσφέρει νέες προοπτικές για τη Μέση Ανατολή στην Ιταλία και βελτιώνει τη συνδεσιμότητα και τον προγραμματισμό που επιτρέπει το αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ να είναι καλύτερα συνδεδεμένο σε ολόκληρο τον κόσμο.

Διαχείριση κρίσεων: Ασφάλεια

Η πολιτική κρίση δημιούργησε προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες για τους προορισμούς πέρυσι. Η ικανότητα των βασικών παραγόντων MICE (DMCS, αλυσίδες ξενοδοχείων, αεροπορικές εταιρείες, κλπ) να διαχειριστούν μια πολιτική ή οικονομική κρίση, διατηρώντας ομαλή και διαφανή επικοινωνία με τους πελάτες βοήθησαν να αποφευχθεί η αρνητική επίπτωση στην επιχείρηση,π.χ το Χονγκ Κονγκ είχε μια θαυμάσια χρονιά παρά την πολιτική κατάσταση.