Η GLOBE ONE DIGITAL, το κορυφαίο Digital Marketing Agency στον τομέα του Travel Performance Marketing συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα κάθε προσπάθεια που έχει στόχο την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στον κλάδο της διαφήμισης στο διαδίκτυο.

Με 20 χρόνια εμπειρία και υψηλή εξειδίκευση στο Online Performance Travel Marketing, ο Δημήτρης Παπουτσής, ιδρυτής και CEO της GLOBE ONE DIGITAL παρευρέθηκε ως καλεσμένος ομιλητής στο Tourism Megatrends Conference που πραγματοποιήθηκε την 1η Νοεμβρίου στο Αμφιθέατρο του Κέντρου Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας «Εξέλιξη», στο Καστρί.

Στα πλαίσια της ομιλίας του με τίτλο «Digital Accommodation Performance Marketing», o Δημήτρης Παπουτσής ανέλυσε τη σημασία της διαχείρισης των οικονομικών επιδόσεων RPM (Revenue Performace Management) της Online διαφήμισης για τα ξενοδοχεία και εξήγησε πώς μέσα από μια συστηματική διαδικασία, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίσουν εκείνες τις αδυναμίες στην προβολή τους που τις οδηγούν σε χαμηλές επιδόσεις εσόδων.

«Στη συνέχεια με τις κατάλληλες ρυθμίσεις βλέπουμε ότι μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε την επιστροφή επί της διαφημιστικής επένδυσης (ROI), αυξάνοντας παράλληλα και τις πωλήσεις.

Ως επιχειρηματική στρατηγική, το RPM απαιτεί το σωστό και ολοκληρωμένο μείγμα ψηφιακών μέσων για να επιτευχθεί τελικά μια πραγματική αύξηση των εσόδων», σημείωσε ο Δημήτρης Παπουτσής τονίζοντας ότι από τους 6 πυλώνες του ψηφιακού Marketing – SEO, Search Advertising, Remarketing, Email marketing, Social Media advertising και Affiliate Marketing – δεν θα πρέπει να εξαιρείται ή να παρακάμπτεται κανένας από το διαφημιστικό πλάνο, καθώς το μείγμα είναι εκείνο που φέρνει το συνολικό ROI.

Aναφερόμενος στα επί μέρους στοιχεία του μείγματος της διαδικτυακής διαφήμισης, ο Δημήτρης Παπουτσής τόνισε χαρακτηριστικά την αποτελεσματικότητα του Email Marketing και σημείωσε ότι αν και οι ξενοδόχοι δεν την προτιμούν, η συγκεκριμένη πρακτική δεν έχει εμφανίσει ποτέ ROI χαμηλότερο του 20.

Συμπλήρωσε ωστόσο ότι «οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν σωστό CRM, ώστε να συγκεντρώνουν τα κατάλληλα δεδομένα και να δημιουργούν ποιοτικές λίστες των πελατών που στοχεύουν».

«Όλες οι ενέργειες του ROI πρέπει να μετρώνται σε δύο διαφορετικές κατηγορίες: Στις επενδύσεις που γίνονται στην ιστοσελίδα της επιχείρησης και στις επενδύσεις που γίνονται εκτός αυτής – Marketing, προωθητικό υλικό, διαφημιστικές δαπάνες.

Οι επενδύσεις στην ιστοσελίδα σίγουρα δεν είναι μικρές και αφορούν επενδύσεις για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, όπως κείμενα, φωτογραφίες, μεταφράσεις σε ξένες γλώσσες κτλ.

Συνήθως τους πρώτους μήνες των επενδύσεων το ROI είναι αρνητικό.

Ωστόσο, έχοντας συνεργαστεί με περισσότερα από 70 ξενοδοχεία, 4 και 5 αστέρων, αλλά και μέσα από την εμπειρία μας τα τελευταία 15 χρόνια στον τομέα του τουρισμού και τις μετρήσεις που έχουμε διεξάγει, έχουμε καταλήξει στο ότι οι αποδόσεις των αποτελεσμάτων της ψηφιακής επικοινωνίας του 1ου και του 2ου χρόνου διαφέρουν σημαντικά.

Ειδικότερα, θα έλεγα ότι μετά τον πρώτο χρόνο φαίνεται το πραγματικό και σημαντικό όφελος από τις επενδύσεις στα ψηφιακά μέσα και την εφαρμογή μιας ενιαίας στρατηγικής», πρόσθεσε ο Δημήτρης Παπουτσής ολοκληρώνοντας την ομιλία του.