Ο ιστότοπος Ctrip.com υπέγραψε μνημόνιο συμφωνίας με την εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων AccorHotels, με σκοπό την προώθηση των ξενοδοχείων του ομίλου, τη δημιουργία μιας κεντρικής ναυαρχίδας, την κοινή ανάπτυξη προγραμμάτων για τους πελάτες τους και την αμοιβαία συνεργασία στον τομέα της πληροφορικής.
Η συνεργασία θα επιτρέψει σε περισσότερους από 300 εκατομμύρια χρήστες του ιστοτόπου Ctrip.com την πρόσβαση σε εξατομικευμένες εμπειρίες σε όλα τα διαπιστευμένα ξενοδοχεία του ομίλου AccorHotels, συμπεριλαμβανομένων των παρακάτω επώνυμων brands : Raffles, Sofitel Legend, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman, Swissôtel , 25hours Hotels, midscale Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio, καθώς και στα JO & JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget, Grand Mercure, The Sebel και hotelF1 .
Η AccorHotels διαθέτει στο δίκτυό της 4.300 ξενοδοχεία και 10.000 ιδιωτικούς χώρους διαμονής σε 100 χώρες και μέσω της συμφωνίας με τη CTrip θα ευνοηθούν σημαντικά οι ταξιδιωτικές εμπειρίες των Κινέζων παγκοσμίως τόσο σε οικονομικό αλλά και ποιοτικό επίπεδο, ενώ μέχρι το 2020 προβλέπεται να παράσχει κατάρτιση και πιστοποίηση σε τουλάχιστον 250 ξενοδοχεία της Κίνας.
Η Jane Sun, Διευθύνων Σύμβουλος της Ctrip δήλωσε ενθουσιασμένη για τη συμφωνία μιας και πλέον οι πελάτες του Ctrip.com θα έχουν περισσότερες επιλογές για τη διαμονή τους, ενώ ο Sebastien Bazin, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της AccorHotels συμπλήρωσε πως στόχος του ομίλου είναι να προσφέρει τεχνογνωσία στην κινέζικη αγορά και να κερδίσει την καρδιά των ταξιδιωτών.