Την αλλαγή του ονόματος της εταιρείας Ctrip.com International σε Trip.com Group (Ctrip, Skyscanner και Qunar), ενέκρινε η ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων της.
Η αλλαγή της ονοματολογίας αντικατοπτρίζει την επόμενη μεγάλη προσπάθεια της εταιρείας καθώς εισέρχεται σε μια νέα φάση, σύμφωνα με τον CEO Jane Sun.

Παράλληλα με τη νέα επωνυμία, το Trip.com Group επισημοποίησε την “στρατηγική G2”. Η οποία σημαίνει “Μεγάλη Ποιότητα για τους Παγκόσμιους Πελάτες”.
Αυτό θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη στην επόμενη φάση της εταιρείας.

Το Ctrip.com παρέχει online ταξιδιωτικές και συναφείς υπηρεσίες. Όπως κράτηση διαμονής, εισιτήρια, ταξιδιωτικά πακέτα, υπηρεσίες προορισμού. Διαχείριση εταιρικών ταξιδιών και άλλες υπηρεσίες που σχετίζονται με ταξίδια.
Ιδρύθηκε το 1999 και έχει εξελιχθεί στον κορυφαίο πάροχος online ταξιδιών στην Κίνα και την Ασία.Με 400 εκατομμύρια χρήστες.
Πάνω από το 35% των συνολικών εσόδων και 100 εκατομμύρια χρήστες στις πλατφόρμες της εταιρείας μπορούν να αποδοθούν στις δραστηριότητές της εκτός της ηπειρωτικής Κίνας, δήλωσε η εταιρεία σε δελτίο τύπου.