Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι προτιμήσεις των ταξιδιωτών Gen Z και Millennials μπορεί να αλλάξουν το μέλλον στα προγράμματα πίστης σε αεροπορικές εταιρείες, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έκθεσης της OAG.
«Το τοπίο του προγράμματος πίστης αλλάζει, ειδικά καθώς οι νεότερες γενιές αποτελούν μεγαλύτερο μερίδιο του πληθυσμού που ταξιδεύει», δήλωσε ο John Grant, επικεφαλής αναλυτής στην OAG.
Η έρευνα της OAG πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο, σε ταξιδιώτες ηλικίας από 19 έως άνω από 56 ετών στις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Μεξικό.
ΟΙ νεότεροι ταξιδιώτες είναι λιγότερο πιθανό από τους μεγαλύτερους σε ηλικία να συμμετάσχουν σε πρόγραμμα επιβράβευσης αερομεταφορέων ή να είναι πιστοί σε μια αεροπορική εταιρεία.
- Τα προγράμματα τακτικών επιβατών είναι δημοφιλή μεταξύ των ταξιδιωτών με το 82% να έχει εγγραφεί.
- Ωστόσο, μόνο το 65% του Gen Z και το 70% των Millennials είναι εγγεγραμμένο.
- Πρόκειται για μια σημαντική πτώση από το 89% των Baby Boomers και το 80% της Gen X.
Η έλλειψη ενδιαφέροντος για πίστη μεταξύ των νεότερων ταξιδιωτών, οφείλεται στο ότι είναι λιγότερο συνεπή όταν πρόκειται για κράτηση με μια συγκεκριμένη επωνυμία.
- Το 61% του Gen Z και το 49% των Millennials ανέφεραν «έλλειψη συνέπειας ταξιδίων με έναν μόνο μεταφορέα ή επωνυμία».
- Gen Z και Millennials είπαν ότι εμπόδιο για την συμμετοχή σε προγράμματα αφοσίωσης είναι ότι χρειάζεται «αρκετός καιρό για να εξαργυρωθούν» τα οφέλη, 14% και 19%, αντίστοιχα.
«Οι έμπειρες αεροπορικές εταιρείες που δημιουργούν πιο ουσιαστικά προγράμματα επιβράβευσης που ευθυγραμμίζονται με τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των σημερινών ταξιδιωτών και που κατανοούν πώς να αξιοποιούν τις αεροπορικές πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για να προσαρμόσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ, θα εμβαθύνουν τις συνδέσεις με τους πελάτες τους και θα επαναπροσδιορίσουν πώς να κερδίσουν την αφοσίωση τους», επισημαίνει ο John Grant.
Σύμφωνα με την OAG για να ενισχύσουν την απήχηση του προγράμματος πίστης οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να δώσουν στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν πόντους σε άλλα μέρη του ταξιδιού τους.
Ελκυστικές για τους ταξιδιώτες είναι για παράδειγμα οι δωρεάν παραδοτέες αποσκευές (63%), η πρόσβαση στα σαλόνια του αεροδρομίου (43%) και τα μπόνους εγγραφής (53%).