Τα ταξίδια θα μπορούσαν να επιστρέψουν δυναμικά το 2023, εάν ορισμένες από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις για την οικονομία αποδειχθούν ακριβείς, σύμφωνα με το On The Beach.

Οι επικεφαλής των κορυφαίων OTA εξέφρασαν τις απόψεις τους σχετικά με τις προοπτικές για το επόμενο έτος, καθώς η εταιρεία λιανικής πώλησης διακοπών αποκάλυψε ότι είχε επιστρέψει στα κέρδη σε μια ενημέρωση συναλλαγών για ολόκληρο το έτος που κάλυπτε την περίοδο έως τις 30 Σεπτεμβρίου.

Αυτή την εβδομάδα, μιλώντας κατά την έναρξη της ετήσιας έκθεσης Insight του Travel Weekly, ο ανώτερος οικονομολόγος της Deloitte, Debrapratim De, έδωσε μια πιο αισιόδοξη αξιολόγηση της οικονομίας του Ηνωμένου Βασιλείου.

Προέβλεψε ότι η επικείμενη ύφεση δεν θα είναι τόσο κακή για τις καταναλωτικές δαπάνες όσο οι δύο τελευταίες, με τον πληθωρισμό να μειώνεται το επόμενο έτος από το υψηλότερο σημείο του 12% στο μέσο όρο 4% και τα επιτόκια να μην αναμένεται να αυξηθούν πάνω από το 4%.

Ο Simon Cooper, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος, ο οποίος ανακοίνωσε τα σχέδιά του να αποχωρήσει τους επόμενους 12 μήνες καθώς ο οικονομικός διευθυντής Shaun Morton θα αναλάβει το τιμόνι, είπε στο Travel Weekly ότι είναι «πάντα αισιόδοξος».

«Δεν ακούμε κάτι αντίθετο από τους αναλυτές και τις τράπεζες με τις οποίες μιλάμε. Οι διακοπές τείνουν να τρέχουν με το μελλοντικό καταναλωτικό συναίσθημα.

«Μπορούμε να δούμε ένα εξαιρετικά ισχυρό 2023».

Ο Cooper είπε ότι είναι σαφές ότι η κρίση κόστους ζωής έχει «διαφορική επίδραση» ανάλογα με το τμήμα της αγοράς και η OTB βλέπει υγιείς πρώιμες κρατήσεις στους τομείς πιο premium και B2B.

Είπε ότι οι συγκρίσεις με τα προηγούμενα χρόνια είναι δύσκολες, επειδή τα ταξίδια δεν είχαν ένα κανονικό έτος συναλλαγών από πριν από την πανδημία, επομένως μένει να δούμε αν ο Covid έχει αλλάξει αγοραστικές συμπεριφορές.

Ο Morton είπε ότι το On The Beach θα ξεκινήσει τη διαφημιστική του ώθηση στις κορυφαίες τηλεοπτικές αιχμές την εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα, βασιζόμενος στην καμπάνια του OTA «It’s The Most Wonderful Time of the Year» που ξεκίνησε τα περασμένα Χριστούγεννα.

Είπε ότι το On The Beach θα επενδύσει στη διαφήμιση απόδοσης σε ψηφιακές πλατφόρμες, αλλά σκοπεύει να συνεχίσει να χτίζει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.

Αν και το On the Beach κινείται περισσότερο προς την αγορά και τις μακρινές αποστάσεις, παραμένει στη βασική αγορά θερινών μικρών αποστάσεων τριών αστέρων σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές.

Ωστόσο, ο Morton είπε ότι υπήρχε «περισσότερο από αρκετό περιθώριο» στον τομέα υψηλότερης αξίας, περισσότερο premium για το On The Beach για να καλύψει οποιαδήποτε πιθανή χαλάρωση στον τομέα των τριών αστέρων.

Αναμένεται ανάπτυξη B2B μέσω του τμήματος Classic Collection της OTB, το οποίο διόρισε πρόσφατα το έμπειρο στέλεχος του κλάδου Andy Freeth ως διευθύνοντα σύμβουλο, τώρα που τα περισσότερα κουπόνια επιστροφής χρημάτων Covid έχουν διαπραγματευτεί.

Οι εμπορικοί εταίροι πιστεύεται ότι επηρεάστηκαν ιδιαίτερα από ένα «αιχμάλωτο κοινό» παραθεριστών που είχαν κουπόνια επιστροφής χρημάτων που μπορούσαν να ξοδέψουν μόνο με την εταιρεία διακοπών με την οποία είχαν κάνει κράτηση αρχικά.

Ο Cooper είπε ότι το On The Beach το βρίσκει «πολύ πιο εύκολο» να διεκδικεί επιστροφές χρημάτων για πελάτες πιο γρήγορα από τις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες για ακυρωμένες πτήσεις.

Η On The Beach συνεχίζει να καταδιώκει τη Ryanair στα δικαστήρια για 2,3 εκατομμύρια £ που ισχυρίζεται ότι της οφείλονται για επιστροφές χρημάτων που έχει ήδη καταβάλει στον πελάτη λόγω της πανδημίας του Covid.

Ο Cooper είπε ότι η υπόθεση προχωρά «λογικά καλά» παρά το γεγονός ότι προχωρά «πιο αργά από όσο θα θέλαμε» και η απόφαση αναμένεται το επόμενο καλοκαίρι.

Μια δεύτερη ξεχωριστή υπόθεση του Ανώτατου Δικαστηρίου, σύμφωνα με την οποία η On the Beach ζητά αποζημίωση από τον οικονομικό φορέα, ισχυριζόμενος ότι κάνει κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της, βρίσκεται επίσης σε εξέλιξη, αλλά θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να ολοκληρωθεί.