Μέσω online training η Καλαμάτα συστήθηκε σε επαγγελματίες τουρισμού στο εξωτερικό, στο πλαίσιο προγράμματος τουριστικής προβολής.

Στόχος της δράσης αποτελεί η καινοτόμος προβολή του τουριστικού κεφαλαίου του Δήμου Καλαμάτας στα κρίσιμα κοινά του εξωτερικού. Πρόκειται για tour operators, travel agents, Ταξιδιωτικά γραφεία και δημοσιογράφους.

Με το online εκπαιδευτικό σεμινάριο οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να μελετήσουν από τον υπολογιστή τους το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν του Δήμου Καλαμάτας.

Kalamata Destination Specialist

Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες λαμβάνουν μέρος σε quiz και πιστοποίηση ως Kalamata Destination Specialist για τη γνώση τους αναφορικά με τον τουριστικό προορισμό.

Το ψηφιακό σεμινάριο για το Δήμο Καλαμάτας αποτελεί μια ψηφιακή πλατφόρμα η οποία δημιουργήθηκε ειδικά για τον προορισμό.

Διαρθρώθηκε σε μία σειρά από ενότητες με αντικείμενο όπως:

  • Culture.
  • Sports Infrastructures and Events.
  • History.
  • Sun and beaches.
  • MICE and Yachting.
  • Gastronomy & Local Products.
  • Nature and Activities.

Κάθε ενότητα εμπεριέχει επεξεργασμένο υλικό (κείμενο- εικόνες, κουίζ, βίντεο του Δήμου Καλαμάτας) τα οποία με τρόπο πολυμεσικό και πολυτροπικό προσφέρονται στον χρήστη.

Η καμπάνια έχει πολλαπλές αλληλοσυνδεόμενες διαδρομές είτε μέσω των newsletter, είτε μέσω social media είτε μέσα από το ίδιο το online training.

Πραγματοποιήθηκε η αποστολή 4 newsletter σε περισσότερους από 60.000 επαγγελματίες τουρισμού διεθνώς κάθε φορά, όπου παρουσιάστηκε το online training και η Καλαμάτα συνολικά ως προορισμός της ευζωίας- του wellbeing, και του πολιτισμού.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ασφάλεια και τα πολύ χαμηλά επίπεδα κρουσμάτων covid.

Σαράντα επαγγελματίες τουρισμού ολοκλήρωσαν το online training.

Η αποστολή των newsletter θα συνεχιστεί και την επόμενη περίοδο με στόχο την ανάδειξη της Καλαμάτας ως ένα ποιοτικό, ασφαλή και δυναμικό προορισμό της Νότιας Πελοποννήσου και της Μεσογείου.