Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ένας νέος «ψηφιακός βοηθός» εντάσσεται πιλοτικά στο δυναμικό του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
Είναι ο «Φίλος» (“Philos”) και θα είναι στη διάθεση των ταξιδιωτών για πληροφορίες, σε θέματα που αφορούν στο ταξίδι σε σχέση με τον COVID-19, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Ένα “ζωντανό” εργαλείο πληροφόρησης στον ταξιδιώτη

Καλωσορίζοντας τον Φίλο, το αεροδρόμιο της Αθήνας συνεχίζει να διευρύνει και να εμπλουτίζει την ψηφιακή παρουσία του. Παρέχοντας ακόμα ένα “ζωντανό” εργαλείο πληροφόρησης στον ταξιδιώτη.

Ο Philos συστήνεται στους ταξιδιώτες

Στην πιλοτική φάση, με πολύ φιλική διάθεση, γνώσεις αλλά και… φιλομάθεια, ο «Φίλος» συστήνεται στους ταξιδιώτες στην ιστοσελίδα του αεροδρομίου www.aia.gr.
Και αναμένει να καθοδηγήσει το κοινό. Αλλά και να απαντήσει στις ερωτήσεις του. Πάντα σε σχέση με τον COVID-19.
Είτε πρόκειται για το ταξίδι, είτε για άλλες υπηρεσίες του αεροδρομίου, είτε για τα μέτρα προστασίας που ισχύουν στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Διαδραστική επικοινωνία

Ο ταξιδιώτης θα έχει πλέον τη δυνατότητα να γνωρίσει τον «Φίλο». Μέσα από μια διαδραστική επικοινωνία που θα τον βοηθήσει γρήγορα και φιλικά στο ταξίδι του.
Παράλληλα, ο «Φίλος» θα εμπλουτίζει και θα αναβαθμίζει όλο και περισσότερο τη νοημοσύνη του στην πρώτη, πιλοτική φάση της «ζωής» του.

 

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, τον ψηφιακό «Φίλο» υλοποίησε η ICAP. Σε συνεργασία με την ελληνική startup εταιρεία SmartRep, χρησιμοποιώντας επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) και την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Σύντομα, ο ψηφιακός βοηθός θα βρίσκεται και σε άλλα ψηφιακά κανάλια. Έτσι, θα εξυπηρετεί άμεσα τους ταξιδιώτες στην Ελληνική και στην Αγγλική γλώσσα, παράλληλα με όλο το πλέγμα των υπηρεσιών πληροφόρησης που παρέχει το αεροδρόμιο όλο το εικοσιτετράωρο.