Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες απομακρύνονταν από τις εκτιμήσεις της εποχής της πανδημίας όταν σχεδιάζουν την διαμονή τους, εστιάζοντας περισσότερο στη βιωσιμότητα, το στυλ ταξιδιού και τις ανησυχίες για τον προϋπολογισμό.

Αυτό αποκαλύπτει μεταξύ άλλων η έκθεση US Consumer Travel 2022: Shopping and Booking του Phocuswright. 
Τα στοιχεία της μελέτης παρουσιάστηκαν εν όψη του φετινού συνεδρίου Phocuswright, που θα πραγματοποιηθεί στην Αριζόνα από τις 14 έως τις 17 Νοεμβρίου και ένας από τους βασικούς άξονες του θα είναι η διαμονή.

«Ο τρόπος με τον οποίο οι ταξιδιώτες θέλουν να βιώσουν τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο αλλάζει υπογραμμίζει ο Eugene Ko, Διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στο Phocuswright.

Οι άνθρωποι πλέον εστιάζουν περισσότερο στο στυλ ταξιδιού, τις βιώσιμες αποφάσεις και τις ανησυχίες που σχετίζονται με τον προϋπολογισμό.»

Η ηλικία παίζει σημαντικό ρόλο στις κρατήσεις

Όπως πρόσθεσε «η ηλικία παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται οι αγορές και οι κρατήσεις.

Οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι πολύ πιο πιθανό να φτάσουν έξω από τις ζώνες άνεσης τους, να κάνουν υπερβολική χρήση OTA και είναι πιο πρόθυμοι να ακολουθήσουν επιλογές για τη βελτίωση της βιωσιμότητας των ταξιδιών.»

Phocuswright: Ποιες είναι οι νέες τάσεις στις κρατήσεις σε καταλύματα και αεροπορικά εισιτήρια

  • Με διαφορά, η πιο συνηθισμένη μέθοδος για κρατήσες σε πτήσεις συνεχίζει να είναι απευθείας στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας, κυρίως λόγω της ευκολίας, της δυνατότητας χρήσης μιλίων/πόντους και της επίτευξης της καλύτερης τιμής.
  • Στα ξενοδοχεία η κράτηση γίνεται είτε μέσω του ιστότοπου του ξενοδοχείου -κυρίως για να επιτευχθεί η καλύτερη τιμή- είτε μέσω OTA, για τη συγκέντρωση πόντων επιβράβευσης.
  • Τα παράθυρα κράτησης σε καταλύματα και αεροπορικά εισιτήρια έχουν επιμηκυνθεί κάπως από πέρυσι, όταν οι περιορισμοί που σχετίζονται με τον COVID τα μείωσαν σημαντικά.
    Ωστόσο, δεν έχουν επιστρέψει στα επίπεδα που ήταν το 2019.
  • Το μεγαλύτερο μέρος των ταξιδιωτών φαίνεται πρόθυμο να κάνει κάποιες επιλογές για να ενισχύσει τη βιωσιμότητα των ταξιδιών, με τους νεότερους ταξιδιώτες να πρωτοστατούν.
    Το Facebook και το Instagram είναι οι πιο κοινές πλατφόρμες που επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις.
  • Οι χρήστες προσελκύουν λογαριασμούς ανθρώπων που γνωρίζουν περισσότερο από διασημότητες, influencers ή προορισμούς για να πάρουν ιδέες ή έμπνευση για στοιχεία και δραστηριότητες ταξιδιού.