Με έντονους ρυθμούς φαίνεται ότι ανακάμπτει η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία, φθάνοντας στα 1,5 τρις. δολάρια το 2023. Αυτό αποκαλύπτει η τελευταία έρευνα για την Παγκόσμια Ταξιδιωτική Αγορά της Phocuswright για το 2024.

Ενώ οι παραδοσιακές δυνάμεις όπως η Βόρεια Αμερική, η Ασία-Ειρηνικός και η Δυτική Ευρώπη συνεχίζουν να κυριαρχούν, η έκθεση υπογραμμίζει επίσης την εμφάνιση νέων παικτών και μια δυναμική αλλαγή στις 15 κορυφαίες αγορές.

Η αναβίωση της Κίνας και το ντεμπούτο της Βραζιλίας

Η Κίνα, κάποτε η δεύτερη μεγαλύτερη ταξιδιωτική αγορά στον κόσμο, επέδειξε αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα, ανακάμπτοντας με ανάπτυξη 72% το 2023. Εν τω μεταξύ, η Βραζιλία έκανε σημαντική είσοδο στις 15 κορυφαίες αγορές, εκτοπίζοντας τη Σκανδιναβία. Αυτές οι εξελίξεις υπογραμμίζουν την εξελισσόμενη φύση του παγκόσμιου ταξιδιωτικού τοπίου.

Βασικές τάσεις και πληροφορίες

Η έκθεση εμβαθύνει επίσης στην πολυπλοκότητα των επιμέρους αγορών εντός των κορυφαίων 15. Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, που καταλαμβάνουν την έβδομη θέση, αντιπροσωπεύουν πάνω από το ήμισυ της ταξιδιωτικής αγοράς της Μέσης Ανατολής.

Η ανάπτυξη της Ρωσίας μετριάστηκε από τις γεωπολιτικές προκλήσεις, που οδήγησαν σε πτώση της κατάταξής της. Από την άλλη πλευρά, η άνοδος του ευρώ έναντι του δολαρίου ΗΠΑ τροφοδότησε σημαντική ανάπτυξη σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία.

Μια νέα εποχή για την ταξιδιωτική βιομηχανία

«Η τρέχουσα πορεία της ταξιδιωτικής βιομηχανίας δεν είναι απλώς μια ανάκαμψη. Είναι απόδειξη της προσαρμοστικότητας του κλάδου και της διαρκούς ανθρώπινης επιθυμίας για εξερεύνηση», δήλωσε ο Eugene Ko, Διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνιών στο Phocuswright.