Το Pinterest είναι ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ social media για την ταξιδιωτική βιομηχανία, τονίζουν οι εμπειρογνώμονες του είδους με μία δυναμική 75 εκατομμυρίων χρηστών στην Αμερική, όταν Facebook και  Instagram, έχουν και τα δύο 300 εκατομμύρια χρήστες τις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, στο Pinterest:

  • Το 70% γυναίκες.
  • 60% από το σύνολο των χρηστών έχουν παιδιά ηλικίας κάτω των πέντε ετών.
  • Το 40% έχουν εισόδημα μεγαλύτερο από 100.000 $.
  • Το 50% των νέων χρηστών είναι άνδρες.
  • Η πλατφόρμα LGBT είναι στην κορυφή των pins.

Το Pinterest επιτρέπει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να επισυνάπτουν πίνακες ομάδας όπου οι χρήστες έχουν ήδη συζητήσεις για ένα θέμα όπως για παράδειγμα “προορισμοί γάμου”.

Τι προτείνουν οι ειδικοί με βάση την εμπειρία; Ιδού τρεις κορυφαίες συμβουλές για να διαπρέψετε στο Pinterest:

  • Περάστε χρόνο στην πλατφόρμα και αναζητήστε σαν καταναλωτής. Υπάρχει μια εκπληκτική ποσότητα περιεχομένου που μπορεί να δημιουργήσει ιδέες και για την επιχείρηση σας. Μην υποτιμάτε το περιεχόμενο των ταξιδιωτών. Εκεί μπορείτε να βρείτε μυστικά του προορισμού που μόνο οι ντόπιοι γνωρίζουν.
  • Να δημοσιεύετε συχνά περιεχόμενο στην σελίδα σας. Έτσι θα ενισχύσετε την εικόνα σας ως αξιόπιστη και ενημερωμένη πηγή.
  • Ποτέ δεν μπορείτε να υπερεκτιμάτε το στιλ. Το pin σας πρέπει να φαίνεται ωραία, αλλά χωρίς πινελιές υπερβολής. Γνωρίστε τα όρια σας. Εάν το στιλ και ο σχεδιασμός δεν είναι το ισχυρό σας όπλο αναζητήστε βοήθεια από κάποιον ειδικό.