Καθώς η Pinterest συνεχίζει να αναπτύσσει τις επιλογές διαφήμισης, προσπαθεί επίσης να προσφέρει νέους τρόπους για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικές καμπάνιες Pin με τη βοήθεια αναγνωρισμένων εμπειρογνωμόνων.

Η Pinterest ανακοίνωσε την επέκταση του προγράμματος Pinterest Marketing Partners, προσθέτοντας σε μια ευρύτερη ομάδα εμπειρογνωμόνων μια σειρά τομέων προκειμένου να βοηθήσει τα εμπορικά σήματα που βρίσκονται στην πλατφόρμα της.

Όπως εξηγείται από την Pinterest, ενώνοντας την υπάρχουσα διαφήμιση, το μάρκετινγκ περιεχομένου, το κοινό και τους ειδικούς στον τομέα των μετρήσεων, οι επιχειρήσεις θα μπορούν πλέον να συνεργάζονται με όλα τα τμήματα της πλατφόρμας για την δημιουργία λύσεων -μέσω του API Pinterest- και θα έχουν πρόσβαση σε εργαλεία δημιουργικής ανάπτυξης για την κατασκευή και την διαχείριση των Pins.”