Η πολυτελής μάρκα φιλοξενίας Four Seasons Hotels and Resorts έχει αναβαθμίσει την εφαρμογή της.
Δίνει στους επισκέπτες της ένα νέο χαρακτηριστικό σχεδιασμού ταξιδιού για να είναι πιο εύκολο να προσαρμόσουν τη διαμονή τους.

Από την εφαρμογή Four Seasons, οι επισκέπτες θα μπορούν να επιλέγουν τις εμπειρίες τους οποιαδήποτε ώρα θέλουν.
Από παραγγελία γευμάτων στο δωμάτιο μέχρι να ζητήσουν την πρωινή εφημερίδα. Να κάνουν κράτηση σε spa ή για εκδρομές και δραστηριότητες.

“Επιλέγουμε να επενδύσουμε σε προσεγμένη τεχνολογία”

“Ο πολυτελής ταξιδιώτης ψάχνει σήμερα περισσότερο από ποτέ ψηφιακά εργαλεία που μπορούν να διευκολύνουν τη ζωή του”, δήλωσε ο Christian Clerc, πρόεδρος του Worldwide Hotel Operations στην Four Seasons.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο επιλέγουμε να επενδύσουμε σε προσεγμένη τεχνολογία. Αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία για τους καλεσμένους μας, χρησιμοποιώντας μια διαισθητική και σχετική προσέγγιση κινητού”.

Η διάταξη της διασύνδεσης έχει απλουστευθεί και γίνει πιο διαισθητική, προβάλλοντας τα προγραμματισμένα στοιχεία εύκολα στην εφαρμογή.
Ο επανασχεδιασμός περιλαμβάνει αυξημένη ενσωμάτωση με το “Four Seasons Chat”, που διατίθεται σε εννέα πλατφόρμες παγκοσμίως.
Αυτό επιτρέπει στους επισκέπτες να επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με ομάδες σε περισσότερες από 100 γλώσσες. Πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή τους.

Προτεραιότητα, η συνεχής εξέλιξη της προσφοράς ψηφιακών υπηρεσιών

  • Από το 2018, οι επισκέπτες έχουν ανταλλάξει περισσότερα από 5,7 εκατομμύρια μηνύματα χρησιμοποιώντας το Four Seasons Chat.
  • 1,3 εκατομμύρια από τα οποία αποστέλλονται μέσω της εφαρμογής Four Seasons.

Αυτός είναι ο λόγος που η Four Seasons έχει καταστήσει ως προτεραιότητα την συνεχή εξέλιξη στην προσφορά ψηφιακών υπηρεσιών.
Στόχος είναι να ενσωματώσει περαιτέρω ψηφιακές λύσεις που οδηγούν στην εξατομίκευση για να βελτιώσει την εμπειρία του επισκέπτη.