Οι αναδυόμενες τεχνολογίες και οι αυξανόμενες προσδοκίες των επισκεπτών διαμορφώνουν συνεχώς, τις τάσεις στην ξενοδοχειακή βιομηχανία.
Τις κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις φιλοξενίας για το 2020, αποκαλύπτει η trivago.

Το digital θα συνεχίσει να μεταμορφώνει την εμπειρία του πελάτη

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το μέλλον της βιομηχανίας φιλοξενίας θα λειτουργήσει με ψηφιακές τεχνολογίες.
Όπως και τα τελευταία χρόνια, τα κινητά θα συνεχίσουν να επηρεάζουν τη βιομηχανία, μαζί με άλλες διοργανωτικές τεχνολογίες που οι μάρκες σε όλο τον κόσμο θα συνεχίσουν να ενσωματώνουν στις προσφορές των πελατών της.

Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (IoT)

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT) είναι μία από τις μεγαλύτερες αναδυόμενες τεχνολογικές τάσεις στον κόσμο της φιλοξενίας.
Όχι μόνο το προσωπικό είναι σε θέση να εντοπίσει και να διαχειριστεί πολύτιμο απόθεμα μέσα στο ξενοδοχείο, αλλά και τα χαρακτηριστικά του Smart Hotel αφήνουν τους φιλοξενούμενους και το προσωπικό να ρυθμίζουν καλύτερα την κατανάλωση ενέργειας και να υποστηρίζουν πρωτοβουλίες για το περιβάλλον και τη βιωσιμότητα. Εκτός αυτού, η Cognizant επιβεβαιώνει τη δυνατότητα του IoT να οδηγεί έσοδα σε ένα ξενοδοχείο.
Στην έκθεσή της, ” Φιλοξενία στην ψηφιακή εποχή “, πολλοί ξενοδόχοι που επενδύουν στην κινητή δέσμευση αναμένουν ότι οι επισκέπτες θα χρησιμοποιήσουν κινητές συσκευές όχι μόνο για επιλογή δωματίων και πληρωμή, αλλά και ως κλειδιά πρόσβασης για παροχές όπως πισίνες και ιαματικές πηγές.
Η τεχνολογία IoT-powered beacon στέλνει σε πραγματικό χρόνο προσφορές στα smartphones των επισκεπτών, ενθαρρύνοντας έτσι περισσότερες πωλήσεις.

Τεχνητή νοημοσύνη

Μια άλλη τεχνολογία με την οποία πολλοί ξενοδόχοι πειραματίζονται είναι η τεχνητή νοημοσύνη (AI).
Το AI βοηθά τα ξενοδοχεία να αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες με πολλαπλούς τρόπους.
Από τη χρήση chatbot που τροφοδοτούνται με AI σε ρομπότ στα check-in του ξενοδοχείου ή για υπηρεσία δωματίου, τα ξενοδοχεία κινούνται προς τα εκεί.
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την ανάγκη για ανθρώπινη βοήθεια όταν πρόκειται για απάντηση και την επίλυση των προβλημάτων που συνήθως προκύπτουν στην διαμονή.

Εικονική πραγματικότητα

Η εικονική πραγματικότητα (VR) χρησιμοποιείται από τους ξενοδόχους για την ανάμειξη του ψηφιακού και του φυσικού κόσμου. Κάνει τις ταξιδιωτικές εμπειρίες των επισκεπτών πιο απρόσκοπτες.
Σύμφωνα με την Adobe Digital Insights “τουλάχιστον οκτώ από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία έχουν δοκιμάσει κάποια εμπειρία VR.”
Και αυτή η τάση αναμένεται να αυξηθεί. Τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο αναζητούν διάφορους τρόπους να ενσωματώσουν το VR στην εμπειρία του επισκέπτη.
Μερικοί από αυτούς τους τρόπους δίνουν εικονικές περιηγήσεις τοποθετώντας τους χρήστες σε ένα προσομοιωμένο ξενοδοχείο και παρέχοντας εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας της αφήγησης στα δωμάτια.

Αναγνώριση προσώπου

Ένα ευρέως χρησιμοποιούμενο σύστημα στα αεροδρόμια, η αναγνώριση προσώπου βρίσκεται τώρα στα ξενοδοχεία.
Βοηθά στην επιτάχυνση της διαδικασίας check-in και διευκολύνει ιδιαίτερα με τους συχνούς και επαγγελματίες ταξιδιώτες.
Ωστόσο, το σύστημα αυτό έχει τους περιορισμούς του όσον αφορά στους κανονισμούς προσωπικών δεδομένων.
Αν σχεδιάζετε να ενσωματώσετε την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπων στο ξενοδοχείο σας, πρέπει πρώτα να δώσετε προσοχή στους νόμους περί προστασίας δεδομένων στην περιοχή σας.